Amy(New-Forest) was er en Bodien
en luna_cockie
en daphne(mrnino)
en *jolanda*
jaja drukdruk!!!!
volgens mij hbe ik nuw el iedereen gehad!
moest rond 12.00 in het M springen! heel weinig ingesprongen.....ging wel lekker
toen het parcours in! jemig het springen ging echt belabberd! kwam nergens lekker uit! en bijd e muur ging het wel heel raar! hij sprong er zo raar overheen dat ik ergens naast me pony hing, maar op tijd weer in het zadel kon zitten om de dubbel te springen. naja ik was helemaal foutloos. de sprong die hij sprong deed hij best mooi, maar ik kwam nergens super goed uit
maarja clubgenootje van mij had 1 weigering, dus ik was 1e en hoefde geen barrage te rijden(heb ik ook niet gedaan) want mijn 2e parcours(kwam er meteen achteraan) ging HC Z proberen! gingen ze helemaal omroepen, had nog best de zenuwen maar nadat ik ff met de jury en tevens lid van mijn vereniging te hebben gepraat ging het al beter!maar ik was blij dat ik het heb gedaan! ik had 1 balkje en hij sprong echt super!
tja en nu loopt iedereen te juichen en te gillen dat ik ECHT Z moetnaja toen mijn dressuur nog!
was niet echt toppie, hij liep wel redelijk, maar niet echt voorwaarts!
maar was wel blij met mijn punten, 152 en 154!!!!!
en dat in de M1 voor Toby
dus mijn dag was weer goed!!!!!!!!nu de rest van de bokkers nog even horen!
Bodien en *jolanda* hadden in ieder geval nog prijs!

1e parcours 3 weigeringen, 2e parcours 3 weigeringen, -4 dus
2e proef vond ik ook wel een winstpunt waard, maarja, dat is mijn mening. Tis en blijft een jurysport
) en dat ze daarom niet zo lekker sprong omdat ze niet zo goed kon afzetten. Die man heeft er best wel veel verstand van (rijdt zelf al 40 jaar) dus denk dat dat de oorzaak is.. Maarja, ben benieuwd hoe het met jullie in de dressuur is gegaan. Vond het in ieder geval leuk om jullie eens in het echt te zien.