Afmelden voor wedstrijd ivm kreupelheid -> toch betalen??

Moderators: Apple, Nicole288, C_arola, Coby, Dyonne, Pistasche

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Linda_v

Afmelden voor wedstrijd ivm kreupelheid -> toch betalen??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-09-10 20:12

Hoi,

Ik had op zaterdag 28 augustus een wedstrijd. Op maandag 23 augustus heb ik de organisatie gemaild dat ik ws niet zou kunnen starten omdat ik zelf spit (en beknelde zenuw) had sinds dat weekend ervoor en dat mijn paard ook kreupel was.
Ze gaf me aan dat ik het uiterst vrijdag even moest laten weten. Hierop heb ik op woensdag al gemaild dat ik zeker niet zou kunnen starten (mijn paard liep nog erg kreupel en ikzelf was nog niet in staat om te rijden).

Vervolgens krijg ik nu te horen dat ik wel gewoon moet betalen?? Weten jullie of dat wel terecht is?
Ik heb voor mijzelf sowieso een doktersverklaring en ook heeft de dierenarts al gezegd dat hij zeker heel erg kreupel is (nu nog en ws gaat dit zelfs 4 maanden duren!!!!!). ook vanuit hun kan ik dus nog wel een verklaring regelen.

Ik hoef het alleen niet te betalen als ik dit kan bewijzen dat je met dokters en/of dierenartsverklaring geen startgeld verschuldigd bent... wie kan mij meer vertellen?? Alvast bedankt!!

Anoeska

Re: Afmelden voor wedstrijd ivm kreupelheid -> toch betalen??

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 20:14

Heb je na de sluitingsdatum van de wedstrijd afgemeld? Dan moet je inderdaad gewoon betalen. Daar helpt in principe geen doktersverklaring/dierenartsverklaring bij. Sommige verenigingen zijn wat coulanter. Maar de regels zijn wel zo dat je bij afmelden na de sluitingsdatum gewoon moet betalen.

"God gave men both a penis and a brain, but unfortunately not enough blood supply to work both at the same time."

I_Moondance

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 20:15

Nee je moet gewoon betalen als de inschrijfdatum gesloten is.
Als deze nog niet gesloten is en je meld af, dan krijg je je geld terug.

Succes en hopen dat je paard snel geneest!

ola42

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 20:16

Ja, dat is sinds 1 of 2 jaar nieuw, je moet gewoon betalen ook al heb je een doktersverklaring. Wel een beetje flauw want vaak hebben ze nog reserves op de lijst staan die dan jouw plek in nemen. Als je nou niet op komt dagen en je moet dan betalen oke, of je belt 2 dagen vantevoren af kan ik het ook nog wel begrijpen.
ik hoop dat je paard snel geneest, en jijzelf natuurlijk ook!

Ziolette

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 20:18

Save the Earth, it's the only planet with chocolate!
Very funny, Scotty! Now beam down my clothes!!!
Merrylegs v. Impact TN x Olivi, Nymphalanda v. Impact TN x WeltHit II, Oopsadaisy v. Fontaine x Olivi

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten