ik had even op de KNHS site gekeken en daar stond niet erg duidelijk aangegeven of peesbeschermers en springschoenen nou wel, of niet mogen tijdens het dressuur. Tijdens de proef. Er stond wel iets over, maar niet of het wel of niet mocht. Volgensmij mag het niet, maar ik weet het niet zeker. Bandages wil ik eigenlijk niet gebruiken ivm dat het heet kan worden onder de bandage. weten jullie of het nou wel, of niet mag?
groetjes!!
Laatst bijgewerkt door maaikedewit op 11-09-10 19:47, in het totaal 2 keer bewerkt
voor springen of dressuur? in de proef of voor het lostrijden?
Ouder worden is niet erg, niet oud worden, dat is pas erg! W. Mellaer's Wamailin M (3, connemara), Indy (17) B ruin en Vip (19) Z2 dressuur met 2 amazones)
Ik begrijp je vraag niet helemaal (HNHS, bedoel je KNHS?). Maar ik ga er even vanuit dat je wil weten of je beenbescherming mag gebruiken op een dressuurwedstrijd. Dit mag in ieder geval niet. Geen bandages, geen peesbeschermers, geen spingschoenen.
"God gave men both a penis and a brain, but unfortunately not enough blood supply to work both at the same time."
Zijn deze posts laatste onder het mom "beter 2 (of 3,4 of 5) keer dan geen keer" ?
Laatst bijgewerkt door EllyC op 11-09-10 19:51, in het totaal 1 keer bewerkt
Ouder worden is niet erg, niet oud worden, dat is pas erg! W. Mellaer's Wamailin M (3, connemara), Indy (17) B ruin en Vip (19) Z2 dressuur met 2 amazones)
Save the Earth, it's the only planet with chocolate! Very funny, Scotty! Now beam down my clothes!!! Merrylegs v. Impact TN x Olivi, Nymphalanda v. Impact TN x WeltHit II, Oopsadaisy v. Fontaine x Olivi