Eerste wedstrijd?

Moderators: Dyonne, Pistasche, Nicole288, Apple, C_arola, Coby

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

xjenniifer94

Eerste wedstrijd?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-09-10 12:22

Hallo allemaaal :)

Ik heb sinds kort 2 verzorgpaarden, en daar ga ik waarschijnlijk zodra ze oud genoeg zijn wedstrijden mee starten. Nou zat ik even te kijken op KNHS site en ik word er niet echt wijzer van.
Wat zijn de kosten ongeveer? Hoeveel ben je ongeveer kwijt per wedstrijd?

Ik zie staan dat een startkaart- coupons voor paarden 42,75 euro is, maar betekend dit dat je dit élke keer moet betalen? Of is dit eenmalig?

Heeft iemand misschien een duidelijke uitleg over deze wedstrijden, ik heb tot nu toe niet echt veel /makkelijke/ info kunnen vinden op de KNHS site.

Groetjes Jennifer :D

Biskwie

Re: Eerste wedstrijd?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-10 12:23

kijk eens in de wiki, daar staat alles wat je wilt weten ;)

sharonalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-10 14:31

startkaart betaal je per jaar per paard.
coupons bestel je per 16, kosten ong. een euro per stuk. voor elke proef heb je er 1 nodig.
je hebt aparte coupons voor springen en dressuur.

daarnaast betaal je nog inschrijgeld, tegenwoordig is dit tussen de 8-10 euro per proef ongeveer.

inschrijven doe je door een ingevulde coupon (datum+plaats wedstrijd en klasse) op te sturen naar de vereniging.

Je kunt de wedstrijden vinden op startlijsten.nl
om in te schrijven heb je de vraagprogramma's nodig, startlijsten komen er later op ;) daarop moet je kijken hoe laat je moet starten ;)

voor de rest kan je idd heel veel in de wiki vinden :)

:+: Kevin :+: Z1+3 :D We zijn nu echt Z :D Joehoe :D
Dexter (SamarantxResort) B+10, L1+10

xjenniifer94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-09-10 14:46

Okay bedankt allebei! :D

Nou had ik nog wel 2 vraagjes:

- Moet je als je aan een springwedstrijd meedoet een bodyprotecter verplicht aan?
- moet je persee lid zijn van een vereniging die aangesloten is bij de KNHS? (zoiets las ik maar weet ik niet zeker)

__Carmen__

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-10 19:36

xjenniifer94 schreef:
Okay bedankt allebei! :D

Nou had ik nog wel 2 vraagjes:

- Moet je als je aan een springwedstrijd meedoet een bodyprotecter verplicht aan? volgens mij niet
- moet je persee lid zijn van een vereniging die aangesloten is bij de KNHS? (zoiets las ik maar weet ik niet zeker)
je moet inderdaad lid zijn van een rijvereniging, anders krijg je geen startkaart

Missmoonie86

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 22:27

Je kan wel mee doen aan onderlinge wedstrijden daar hoef je geen startkaart voor te hebben.. Ik ben er nu ook mee bezig, zo kan je eerst je paard voorbereiden voor dat je officieel gaat beginnen.. Als ik jou was zou ik eerst wat maneges bij jou in de buurt af gaan wanneer er onderlinge wedstrijden zijn en daar inschrijven en wanneer je denkt echt klaar te zijn kan je altijd nog een startkaart aanvragen;) Ik wens je in ieder geval heeel veel succes!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie