startgeld terug bij aflassing wedstrijd?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Lietjuh_

startgeld terug bij aflassing wedstrijd?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-10 12:55

Vorige week had ik een wedstrijd gehad, maar deze wedstrijd was wegens de slechte weersomstandigheden afgelast. Het startgeld had ik betaald tegelijkertijd met mijn inschrijving. Heb ik nou het recht om dit terug te krijgen of is dit een risico van deelname?

Alvast bedankt.

Anoniem

Re: startgeld terug bij aflassing wedstrijd?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 13:39

Volgens mij krijg je dit gewoon terug.. Andere mensen hebben immers niks betaald omdat zij (neem ik aan) gewoon op de wedstrijddag zelf zouden betalen.

chrisje_83

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 15:19

Als het goed is krijg je het geld gewoon terug. Normaal wordt er namelijk altijd op de wedstrijddag zelf betaald. De anderen hebben dus niet betaald.

miepje17

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 17:06

Even off topic. Waarom betaal je vooraf. Makkelijker om gewoon op de dag zelf te doen zeker bij dit soort zaken?

Lietjuh_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-10 18:18

Er stond op de website bij, dat het startgeld bij inschrijving betaald moest worden.
Ik vind ook dat ik het recht heb om mijn startgeld terug te krijgen. ik zal wel even een email er heen sturen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 18:28

Dat staat er volgens mij wel vaker bij, maar ik doe het nooit.. :n

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 18:30

Ik betaal bijna altijd vooraf als dat mogelijk is. Dan hoef ik op de wedstrijddag niet te tressen om op zoek te gaan naar waar ik moet betalen en hoeveel het ook alweer is.

Ik heb 1x gehad dat een wedstrijd afgelast werd en toen had ik diezelfde week nog het geld terug op mijn rekening staan.

Anders stuur je de vereniging even een mailtje? :)

YellowDancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 18:51

Je krijgt het geld gewoon terug als je het vooraf betaald hebt. De vereniging last de wedstrijd af en daar kunnen de ruiters niets aan doen.
Voor de zekerheid kan je beter een mail sturen naar de vereniging om het te vragen.

Ikzelf betaal ook altijd op de dag zelf.

Succes

Bayazo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 19:25

* Wedstrijdregelement 2009 Algemeen*

Artikel 8, punt 2.
Blz 9.

wedstijdregelement schreef:
Bij annulering van de wedstrijd of een rubriek dienen reeds betaalde inschrijfgelden of opslagen door de wedstrijdgevende organisatie te worden gerestituteerd. in het geval van bijzondere omstandigheden kan de wedstrijdgevende organisatie het Federatiebestuur verzoeken goed te keuren dat het inschrijfgeld slechts gedeeltelijk gerestituteerd wordt.

Lietjuh_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-10 21:03

dus ik hoor het terug te krijgen. Mooi want vind 20euro wel een beetje zonde om niet terug te krijgen.
dan wacht ik nog 2 dagen af dan zal ik daarna wel contact opnemen met de vereniging.:)

Ziolette

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 22:01