Waar kan je je pony laten meten als je wilt gaan starten?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

lovesunny

Waar kan je je pony laten meten als je wilt gaan starten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-10 22:55

Ik heb sinds kort een super leuke mooie B pony die ik wil gaan starten. Nou blijkt het zo te zijn dat ik die nog 1x moet laten meten voor als ik ga starten. Iedereen zegt dat ik op KNHS site moet kijken waar ik dat kan laten doen en door wie, maar ik kan niks vinden. Wij wonen in de buurt van Leiden, kan iemand mij helpen?

Sim

Re: Waar kan je je pony laten meten als je wilt gaan starten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-10 22:57

lovesunny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-10 23:03

Super dat je een link stuurt, ik heb er gelijk op geklikt maar ik kom dan niet bij een lijst van ponymeters, helaas. Ik heb weer van alles geprobeert maar...... niks. Zou jij misschien voor mij kunnen kijken? of vraag ik nu iets heel geks? Ik ben er al een heel tijdje mee bezig maar op een of andere manier wil het maar niet lukken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-10 23:04

'In mijn KNHS staat in de linker kolom onder zoeken officials en functionarissen de ponymeters. Je kan bij functie op het pijltje naar beneden klikken. Hier kun je zoeken naar een ponymeter.

Als je op de ponymeter hebt geklikt, kun je onderaan in het scherm in het grijze vak de contactgegevens van de ponymeter vinden.'

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-10 23:07

Zoals Asyaa zegt lovesunny. De link die ik gaf, geeft een uitleg over HOE je de lijst kunt vinden.