op wedstrijd + vraag over B-brevet...

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

emmatje_ly

op wedstrijd + vraag over B-brevet...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-10 20:47

hey ik heb mijn b- brevet nog niet normaal ging ik hem dit jaar doen maar had geen zin dus volgend jaar dan maar hé
moet je voor je b-brevet in wedstrijd tuneu? en moet je paard zijn manen in gevlochten zijn => knotjes?
ik woon in belgie dus het is meschien anders dan in nederland hé

en een vriendin van mij heeft haar b-brevet ook nog niet maar ging hem nu denk ik doen en zei reed al wedstrijde met haar pony en paard en ze zij dat je alleen maar een b nodig hebt als je internationaale wedstrijden ridj en zij rijd nu maar enkel nationaal ze rijd bij de LRV

dus kun je zonder b brevet bij de lrv wedstrijden rijden??

mohica

Re: op wedstrijd + vraag over B-brevet...

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-10 17:09

B-brevet moet in wedstrijd tenue en voor de knotjes weet k het niet maar vindt het echt veel netter staan ;)
en wat je vriendin zegt is niet echt waar.... ja mag pas offieciele wedstrijde rijden met een Bbrevet (dus ook lrv en al de rest ;) )

emmatje_ly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-10 14:55

maar zij rijd wel nationaale wedstrijden zonder b en ze zeggen da da wel mag dus

mohica

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-10 20:03

heel raar .... mij werd altijd gezegt dat je een B-brevet nodig had voor wedstrijd omdat de A een wandel brevet is

Maristj

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-10 20:12

in belgie heb je sowieso je B brevet nodig om wedstrijden te rijden als is het nu lrv of regionaal of nationaal of gelijk wat, je moet hem hebben
en B brevet wordt afgelegd in wedstrijdkledij en paard moet gevlochten zijn
hopelijk ben je hier iets mee

kabriolefaye

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-10 20:14

je hebt een b brevet ook nodig voor nationaal ze en vlechten moet ook gebeuren en in wedstrijdkledij