Weinig wedstrijden in indoorseizoen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Mrijn

Weinig wedstrijden in indoorseizoen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-10 10:53

Misschien dat ik verkeerd kijk, maar ik zie op startlijsten.nl maar heel weinig wedstrijden in mijn regio (west-Brabant) staan vanaf oktober. Deze data staan toch allemaal al vast of worden de wedstrijden in het indoorseizoen pas later goedgekeurd oid door de KNHS?

xTweetyx

Re: Weinig wedstrijden in indoorseizoen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-10 11:54

nee dit staat niet allemaal al vast.
de winter selecties(oktober)
staan er ook nog niet op.

dit komt over een tijdje pas.

Farfalla_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-10 14:37

Bij mij in de buurt staat er nog geen eentje op, dus nog even gedult!

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-10 16:42

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-10 16:43

Daarbij is het nu nog vakantie tijd, niet iedereen blijft thuis. Meestal worden ze er in september wel allemaal opgezet!

Suprice

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-10 16:44

Bij ons staan ze er al wel op (kring Den Bosch). Bij ons zijn het er toch redelijk wat, niet minder dan anders in ieder geval.

Flitssie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-10 18:00

xTweetyx schreef:

Winter selecties staan er al wel op hoor, (voor onze kring, kring Breda, dan) en op de winterkalender staan ook best veel wedstrijden :=

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-10 19:07

Bij ons staan ze er ook al op, Kring Zuid West Veluwe!

_Bitje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-10 19:08

vaak staan er nu nog niet veel indoor wedstrijden, pas wanneer het seizoen echt begint zal er vast meer op startlijsten staan!

xTweetyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-10 19:53

Flitssie schreef:
xTweetyx schreef:

Winter selecties staan er al wel op hoor, (voor onze kring, kring Breda, dan) en op de winterkalender staan ook best veel wedstrijden :=

ja ze staan erop wanneer.
maar je kunt je coupons nog niet opsturen enzo.
dat bedoel ik.
naar welk adress,

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-10 21:40

o, ok, dat is toch iets heel anders. Gewoon wekelijks even checken op startlijsten.nl, en opsturen zodra het erop staat.

CChanell

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-10 23:13

ga naar http://www.knhskringbreda.nl (ik weet niet of het jou regio is :P ) en dan downloads en dan winter seizoen kring breda ofzoiets en daar staan alle kring breda wedstrijden t/m Maart :D

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 08:14

Ze rijdt voor West-Brabant staat er en die link heb ik al gegeven, rechtstreeks naar de wedstrijdkalender. Dat is alleen nog een conceptversie dus er zijn wedstrijden die alsnog verplaatst gaan worden of niet doorgaan.

Mrijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-10 08:59

Dank voor de reacti8es. Ik heb intussen op de site van de kring gekken en zie daar inderdaad de nodige (voorlopige) wedstrijden op staan. Ik zal eens wat verenigingen bellen om te vragen of ik alvast coupons in kan sturen anders ben ik waarschijnlijk weer net te laat...

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 13:33

Ik geef je weinig kans dat ze dat nu al doen. Iedereen heeft er last van dat er in de winter minder startplekken te verkrijgen zijn. Gewoon een kwestie van elke week of twee keer in de week even checken of er wedstrijden bijgekomen zijn!

Dressuurgek

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-10 11:02

Mrijn schreef:
Dank voor de reacti8es. Ik heb intussen op de site van de kring gekken en zie daar inderdaad de nodige (voorlopige) wedstrijden op staan. Ik zal eens wat verenigingen bellen om te vragen of ik alvast coupons in kan sturen anders ben ik waarschijnlijk weer net te laat...

'Voorlopige wedstrijden' zijn volgens mij nog niet definitief door de KNHS goedgekeurd dus coupons toesturen heeft niet heel veel zin. En ik denk dat vereningen je de coupons niet laten toesturen omdat iedereen een kans moet krijgen...

Maar moet zeggen dat het mij ook wel opvalt, maar over 2 weken staat het wel weer aardig vol denk ik...

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-10 12:43

Ik ben vorige week gevraagd door een secretariaat om te komen jureren, en heb meteen even de agenda voor het winterseizoen gevraagd, het is daar fijn starten. Die had ze, maar ze zei er ook meteen bij dat ik snel moest opgeven zodra het kon, want snel vol. Ze wilde mij niet alvast noteren, dan is niet eerlijk, en daar geef ik haar gelijk in!

TVerheijen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-10 13:28

je kunt het beste eerst op knhsregiobrabant.nl kijken en daar staan alle wedstrijden.
daarna kun je kijken 1maand voor de wedstrijd op startlijsten.nl

cocktailtime

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-10 22:15

bij ons kring middenlimburg staat wel bijna alles er al op voor het indoorseizoen. heb vanaf midden oktober tot aan kerst bijna iedere week wel n wedstrijd als ik zou willen.
alleen ze staan nog niet op startlijsten. maar dat komt straks wel.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-10 12:21

TVerheijen schreef:
je kunt het beste eerst op knhsregiobrabant.nl kijken en daar staan alle wedstrijden.
daarna kun je kijken 1maand voor de wedstrijd op startlijsten.nl

1 maand voor de wedstrijd... dan ben je indoor wel te laat met inschrijven :P
Ik ga de eerste link ook eens opslaan :)

goldwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-10 15:34

kleinvosje schreef:
Ik ben vorige week gevraagd door een secretariaat om te komen jureren, en heb meteen even de agenda voor het winterseizoen gevraagd, het is daar fijn starten. Die had ze, maar ze zei er ook meteen bij dat ik snel moest opgeven zodra het kon, want snel vol. Ze wilde mij niet alvast noteren, dan is niet eerlijk, en daar geef ik haar gelijk in!

Hoezo niet eerlijk als jij daar komt jureren en je zou heel graag daar ook een keer rijden is het toch niet oneerlijk dat het secretariaat je die voorang gunt
Dat gebeurd bij ons ook dat ik een jury vraag die ook graag komt rijden dan vraag ik altijd de datum dat ze het liefst hebben en zijn ze gegarandeerd van een startplaats.
Ik vind dat heel normaal niet iedere jury maakt er gebruik van maar heel veel jury's wel of hebben een zoon of dochter of ruiter op hun paard zitten die ze graag een keer willen laten meedoen
Wij zijn ook zo'n vereniging die heel snel vol zit nu via inschrijfsysteem en hoef je echt geen dag te wachten met inschrijven want dan ben je voor de meeste klasses al te laat

IrisDH

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-10 15:35

Groningen is gelukkig altijd erg vlot met de kalender, heb de hele maand oktober al bijna vol geloof ik :=

Edit; typfoutje :P