Het niveau verschilde nogal, de volgende ruiters waren o.a. aanwezig: Patrick van de Meer, Hans Peter Minderhoud met Junior STV

Nicolette van Lierop met Ferrolan heeft de eerste prijs gewonnen. Een hele leuke middag.
Toen ik thuis was belde een vriendin in paniek op of ik 's avonds niet mee kon om haar te helpen op dezelfde wedstrijd. Haar vriend was er niet, trainer niet te bereiken etc. Dus ik snel mijn eten naar binnen geduwd en toen maar weer mee... Oo wat ben ik toch aardig

Uiteindelijk waren er nog veel meer bekende op het terrein, maar goed. Even geholpen, voorgelezen. Met los rijden steigerde hij een paar keer, maar volgens mij kwam dit meer door de stress van de ruiter... In de proef ging het beter en had ze nog 157 punten.
Zaterdagmiddag had ik Risco al klaar gemaakt, want laat in de middag moest ik werken. Dus hij moest binnen blijven, daar was ie niet mee eens. Zondagmorgen moest ik al om 09.30 rijden, dus geen zin meer om dat 's morgens te doen.
Zondagmorgen om 8 uur vanaf huis vertrokken en op naar de wedstrijd. Vorige week had ik maar 148 punten behaald, terwijl ik echt een goed gevoel had over de proef. Dus ik was een beetje pessimistisch ingesteld.
Maar met los rijden liep ie weer zo lekker. Ik had een rijbak bijna voor mezelf alleen, dus lekker de ruimte. Dan ben ik zelf al veel rustiger, viel me op dat ik geen echte zenuwen had. Totdat ik de proef moest gaan rijden... Volgens mij heb ik RunningKawa nog zien lopen! Ik zag zo'n mooie schimmel lopen, maar weet het niet zeker. Was je dat of niet?
Andere bokkers heb ik niet gezien, maar waren ze aanwezig?
Ineens was ie een stuk minder voor het been, net alsof ie een beetje moe was en alles al had gegeven.
Ik vond het zelf wel oke gaan, maar minder dan het los rijden. Een vriendin van mij heeft me gefilmd dus kan ik dat eens rustig op mijn gemak na gaan kijken. Na de proef hebben we Risco naar huis gebracht en 's middags met mijn vriend nog even terug naar het wedstrijd terrein. De prijsuitreiking was net geweest en een vriendin kwam met mijn prijsje aangelopen! Huh? Jaaaa ik was 4e met 160 punten