ik stond vanochtend al om half 8 op het terrein...

maar oke, we hebben lichtelijk last van teamspirit

ik moest rond kwar over 12, ik zat er 10 voor 12 op! denk moet niet te lang inrijden voor dat dressuur

was de baan toch uitgelopen....

nou toen was het lang wachten op het springen, oh met dressuur reed ik trouwens M1
had barb nog ff gesproken. vond der 1e proef niet zo lekker gaan....maar geloof dat ze dat nog wel verteld! ben erg benieuwd naar d e uitslag!
had 's morgens vroeg al bij het M springen(paarden gekeken) deden er maar 4 mee ofzo!

maarja werd niet zo heel erg goed gsprongen vond ik! ik hoefde pas smiddags laat! in de M reden 3 C, 3 D en 3 E's mee. ik moest als nummer 7 starten. inspringen ging lekker!
ik vond het wel raar, ik moest een brede sloot springen

in de D reed ene clubgenootje van mij, die werd uitgebeld. het stond echt helemaal niet hoog! dat vond ik wel jammer, want ik zou na deze wedstrijd de beslissing nemen of ik volgende week Z zou gana starten! hoopte eigenlijk dat de hoogte omhoog zou gaan, maar niet echt. nou springen ging eigenlijk super! ik had me vertrouwen weer terug en tobias sprong super! helaas op de laatste van de 3 sprong 1 balkje, maar verder foutloos..en jaja zelfs de sloot!!!!!!!! *trots*

naja daarna de favoriet van allemaal..........Snelheid en wendbaarheid! das mijn lieveling!!!!!!!!!!!!!!

parcours gelopen! was een leuk parcours, maar helaas niet zo heel veel mogelijkheden om te rijden, alles was al een beetje standaard....en veel steils

maarja 11 euro gewonnen.....en in totaal Reserve kampioen M springen geworden......wel balen, want vorig jaar was D en E apart en nu opeens deden ze het samen

verder heb ik heel wat prijzen rond zien vliegen! oja haha ik zou met dressuur voor de 9e plaats gaan(deden er wel 10 mee

op naar de Noord Hollandse......

volgende week krijg ik foto's! dus die komen er wel op!
groetjesssssssss