Ik starte vandaag voor het eerst met Gillian (de pony van Moontje) en natuurlijk mn 7e wedstrijd met Camilla.
En natuurlijk nog viertal...Drukke dag dus!
Het was starten op aanmelding, en het viertal moest om 11 uur, ringen gingen open om half 10... Dus echt haasten!
Om 9 uur zat ik al op Gillian, lekker rustig aan gaan losrijden en me aan laten melden om half 10 gelijk, dacht dus dat ik dan wel als 4e ofzo mocht (eerste 3 waren op volgorde) maar nee er waren er al 5 voor me geweest met aanmelden.
Was dus al bang dat ik in de knoop kwam voor het viertal. Toch nog gewoon lekker losgereden en eigenlijk liep ze best lekker.
Niet snel en meestal toch wel lekker ontspannen (is echt een stresskip
) Helaas haalde ik het niet met het viertal dus snel Gillian aan Monica gegeven en Camilla op gaan zadelen en los gaan rijden. Toen moesten we het viertal rijden. Het ging echt Superdesuper!!!
Camilla's middendraf spetterde er echt uit, helemaal strekken.
Na de viertalproef weer richting de dressuurringen gegaan. Aangemeld met Camilla en opnieuw met Gillian. Eerst de proef met Gillian gereden. Nog een klein beetje losgereden maar t was inmiddels al 12 uur ofzo..
Er waren er nog 2 voor me, en bij Camilla nog 3. Dus snel met Gillian de proef gereden. Ging super slecht.
1 keer vloog ze zelfs de ring uit.
Maar ze was niet snel gelukkig, eerder sloom..
Normaal is het echt een hele snelle pony ze heeft zelfs een keer een proef in 4 minuten gelopen ipv in 6.
Niet veel punten verwacht dus.
Toen snel op Camilla gaan zitten en weer even wakker gemaakt. Ring in. Mn proef ging heel netjes, er zaten wel dingen tussen die niet netjes gingen. Maar ze was heel braaf en lekker voorwaarts zonder echt hard te gaan ofzo. Lekker beheerst proefje dus. Ze kwam soms alleen helaas wel tegen de hand. Weer ging mn middendraf super.
Snel afgezadeld en toen was ik eindelijk om kwart voor 1 helemaal klaar met alles.
In totaal dus bijna 4 uur achter elkaar gereden! Arme ponys..
Om 2 uur hadden we parade en dan dus prijsuitreiking van de viertallen.
Parade gereden en alle club's opgesteld. De prijsuitreiking kon beginnen...
We waren 1e met ons viertal!!
Ik dus snel in draf naar voren om de prijs op te halen. Er is ook nog een foto gemaakt van me ik denk voor de paardenkrant, weet t niet zeker.
Iig van één krant..
Of wie weet de paard & sport.
We waren tevens met ons viertal KRINGKAMPIOEN! Whiehoo!
En we mogen 18 augustus dus naar de regionale kampioenschappen.
Toen moesten we nog even naar een ander grasveld met alle ponyclubs maar onze club werd nog teruggeroepen.
We waren namelijk beste paraderende club!!
Nog een grote beker erbij dus!
Toen moesten we nog even een ere rondje rijden.
's Avonds om 6 uur was EINDELIJK de prijsuitreiking die eigenlijk om half 5 zou zijn.
Met Camilla was ik 6e met 159 punten en kreeg een mooie medaille en een rozet.
Met Gillian was ik op 2 na laatste met 150 punten.
Hele geslaagde dag dus.
Heb een héle mooie kringkampioen medaille
En natuurlijk mn medaille voor de 6e plaats.
We hebben nu 4 winstpuntjes, nog 6 te gaan.
Jammer van Gillian maar volgende x beter