Wedstrijd naam

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

larouscha

Wedstrijd naam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-10 13:07

een 3 jarige pony bij ons op stal is zadelmak en heet Duinvelds Sunny. Nu wil ik er een wedstrijdnaam geven Duinvelds Red Princess(vader heet red prince)
Weet iemand hoe je een wedstrijd naam kan geven. Ik eb nog geen startkaart aangevraagd en in haar paspoort staat gewoon haar huidige naam. Moet ik een nieuwe Paspoort aanvragen?

2.Mijn wedstrijd paard heet nu Larouscha die wil ik ook wel een wedstrijdnaam geven. maar kan dat niet meer? Ik heb al een startkaart met haar.
Laatst bijgewerkt door larouscha op 04-08-10 13:26, in het totaal 1 keer bewerkt

liefhelietje

Re: Wedstrijd naam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 13:09

Nee hoor, als je bij de vereniging je paspoortkopietjes etc. doorgeeft voor de startkaartaanvraag kan je gewoon een sportnaam opgeven. Officiële naam zal ook op de startkaart staan, maar dus ook een sportnaam.

larouscha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-10 13:11

liefhelietje schreef:
Nee hoor, als je bij de vereniging je paspoortkopietjes etc. doorgeeft voor de startkaartaanvraag kan je gewoon een sportnaam opgeven. Officiële naam zal ook op de startkaart staan, maar dus ook een sportnaam.

MAar je kan tog ook via mijn KNHS een startkaart bestellen?

liefhelietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 13:19

Die regeling is inderdaad wel veranderd, maar ik heb de laatste tijd geen nieuwe startkaarten aangevraagd dus ik heb geen idee hoe dat nu precies zit. Het lijkt me dat je dan gewoon een sportnaam in kunt vullen ergens op mijnknhs bij het aanmelden van de startkaart?

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 13:22

Ja, je kunt dat gewoon aangeven. De paspoortnaam blijft bestaan, die verander je niet. Het dier krijgt alleen een sportnaam. Mijn paard heet officieel Anne, haar roepnaam is Savanne en haar sportnaam Aviva Savanne.

larouscha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-10 13:25

kleinvosje schreef:
Ja, je kunt dat gewoon aangeven. De paspoortnaam blijft bestaan, die verander je niet. Het dier krijgt alleen een sportnaam. Mijn paard heet officieel Anne, haar roepnaam is Savanne en haar sportnaam Aviva Savanne.

Kan je dat ook invullen op mijn knhs?

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 13:27

Vast wel. Ik heb mijn startkaart aangevraagd op papier, maar ik denk dat je bij de digitale aanvraag prcies hetzelfde in kunt vullen.

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 13:41

Ja dat kan je allemaal invullen,wijst zich vanzelf :)

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 15:29

Dit is een reglementsvraag. En dus makkelijk zelf op te zoeken op de site van de KNHS. Vandaar een slotje hier.