Kom ik daar aan, staat er een paard voor m'n neus met lange manen en de wens was knotten

Op de wedstrijd aangekomen ging Shanna op tijd losrijden en dat viel me niets tegen, Julia liep lekker. Het zag er natuurlijk wel weer maf uit, zo'n bonte bastaard tussen al die chique bloedpaardjes, maar ze deed er niet voor onder.
Toen de ring in. Shan werd bij de jury geroepen: ze had namelijk geen handschoentjes aan en die zijn verplicht (ik had het haar al vertelt maar ze beweerde zelf van niet dus tsja...) dus ik snel handschoentjes voor haar geregeld en toen kon ze beginnen.
De wedstrijd zelf ging helaas niet goed....Julia viel terug uit galop, reed regelmatig niet goed door de hoeken (lees: echt ver naar binnen), verkeerde stelling en als afsluiting ging ze niet van C-H-E-A, maar C-H-E-K-A. *woops* Van een eerste proef hoef je natuurlijk geen hoge verwachtingen te hebben, maar dit was niet echt netjes....toch zaten er ook wel goede dingen in hoor, we we dachten beide aan zo'n 146-148 punten.
Had ze toch 154 punten! Schandalig hoog voor zo'n proef....de hele wedstrijd was trouwens vreselijk hoog gejureerd (1e prijs: 178 punten, 2e 176, 3e 174>>> dat kan toch niet! Ik heb staan kijken en er waren mensen die een nette proef liepen hoor, maar zoveel punten is toch echt tè....)
Nou ja het is natuurlijk als je rijd alleen maar fijn, maar ik vind het toch niet helemaal kunnen.