Het is is te dom voor woorden maar ik zit ernstig te twijfelen: mijn haar is echt tekort voor een knotje, maar als ik het los laat staat het ook niet netjes. Daar is het eigenlijk weer net te lang voor. En Nee, het gaat er niet af! Iemand een goed idee? Vroeger (en dan hebben we het over de eighties) had je van die "oma-netjes" dat zou nog net kunnen. Maar het is te kort voor de huidige knotten. Ik denk zelf dat ik maar een mini staartje moet maken maar ik sta helemaal open voor andere briljante ideen!
ministaartje met een dikke stiek eromheen? omanetje? invlechten? vastzetten met klipjes?
heb het probleem ook gehad deed gewoon staartje en dat keertje dubbel en dan een hele dikke stiek eromheen. nu is het wat langer en heb ik opnieuw haarnetjes enz besteld
merensje
Geplaatst door de TopicStarter: 24-07-10 23:29
Invlechten gaat nog niet... Toch maar het oma-netje??? En sorry als ik spam, maar ik kan die oude topics echt niet terug vinden. Ik ben gewoon benieuwd naar briljante nieuwe oplossingen
Kijk, daar heb ik wat aan. In plaats van luiheid te worden beschuldigd (waarom denk je dat ik anders een vraag plaats????) Ik ga mijn oma netje uit het stof trekken. Als het nog leeft, hihi.
Die had ik nog niet gevonden, ik ben eerlijk. Maar ik zit weer net achter kort haar. Zo'n idiote tussenlengte. Maar ik ga maar voor mijn oma-netje. Ik dacht dat die allang naar het museum waren verbannen maar dat schijnt mee te vallen.
ik heb het ook schouderlang, te kort voor een knot. Ik doe het in zo'n simpel omanetje (evt eerst in een staart), en dan een mooi netje met een haarspeld erover heen. Ik heb geen foto ervan ben ik bang, maar zo'n netje bedoel ik
Hoi, daar is mijn haar dus te kort voor. Ik heb mijn oma netje van zolder gehaald en dat was dus niet meer goed. Elastiek was niet-meer-elastiek. Toch maar een klein staartje gedaan en dat viel eigelijk niet echt op. Misschien toch maar mijn haar laten groeien zodat ik zo'n ding in kan als Lielle laat zien...
ik heb het zelfde probleem, maar ik gebruik daar een haar donut voor
__Esther__
Geplaatst: 26-07-10 17:52
Oma netje omdoen als je met je hoofd naar benenden hangt. Cap op dezelfde manier opdoen zodat alles onder je cap zit en eventueel vastzetten met schuifspeldjes.
Of een gat maken in je oma netje. Staartje er door. Staartje door een donut. Oma netje ook goed vast zetten. Donut bevestigen aan je netje, kralennetje er om heen vast zetten met schuifspeldjes en ter afwerking een dik zwart elastiek er om heen draaien.