CSI2: Welk niveau (concours in frankrijk)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Amaryllis

CSI2: Welk niveau (concours in frankrijk)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-10 23:36

Ja, een beetje vage titel.

In een zoektocht naar 1 van onze vorige paarden ben ik terecht gekomen bij het juiste paard, wat verschijnt op een startlijst van een (ik geloof) internationaal concours. Voor de mensen met taalknobbels, dit staat er boven:

Epreuve CSI 2 étoiles
Epreuve N° 6 Barème En 2 phases

Bij CSI2 denk ik toch aan: hoge hindernissen, aardig niveau. Maar misschien dat ik de vlag dan te snel uit hang, haha. Als ik die startlijst doorkijk, zie ik wel allemaal paarden van minimaal 8 jaar oud. De link is: http://www.jumpingstrazeele.com/modules ... pdf_37.pdf

Wie kan mij helpen? :)

Lilly79

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 09:00

Mijn Frans is ook niet echt goed, maar volgens mij zegt de startlijst niet echt hoe hoog het staat.
Maar op een CSI2* staat de grote tour op 140 en de grote prijs vaak op 145. Daarnaast hebben ze natuurlijk ook nog lagere rubrieken van 130-135, hangt van het vraagprogramma af.

Heb je niets anders meer kunnen vinden van dat paard? Heb je de nieuwe eigenaar een keer opgebeld?

Amaryllis

Re: CSI2: Welk niveau (concours in frankrijk)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-10 09:50

Heb gisteravond nog wel foto's kunnen vinden van wedstrijden. Echt heel leuk haha. Staat er iig niet op 145, denk 130. Heb die ruiter opgezocht en hem nog een mail gestuurd. Ben heel erg benieuwd!!