2 weken geleden hadden we een selectiewedstrijd. Net voordat mijn selectie proef
begon zie ik dat de voorlezer van de ring naast mij bijna in mij ring staat.
Dus nog voordat ik begin roep ik dat die man moet uitkijken, en begon met mijn proef.
Tot mijn verbazing ging die man steeds verder naar achter en stond dus in mijn ring!
ik dacht echt krijg nou wat, maar wist niet of het toegestaan was om zomaar tijdens je proef
daarvan wat te zeggen. In mijn woede het nog zo voor elkaar gekregen dat ik er even met me zweet flink langsop ging om het hem duidelijk te maken.
Velen zeggen gewoon stug doorrijden, maar mijn merrie vond dat maar niks en ging netjes voor deze meneer telkens aan de kant.
Na de proef ben ik naar de jury gegaan en heb ik dit ook verteld, als antwoord kreeg ik: ja wij zagen het ook al maar dachten dat hij net op de lijn stond'. Ik zo van ja ik had er toch echt last van. Vervolgens krijg ik dan te horen dat ze deze man kent en dat hij voor het eerst voorleest. Wat heb ik daar mee te maken? ik heb daar last van! Ik heb mijn coupons nog niet terug want na 2,5uur wachten waren ze er nog niet. Wel heb ik 178 en het zou maar zo kunnen dat het net die 2 puntjes waren
"maar dat is nu niet meer zo van belang.Wat zouden jullie doen in deze situatie?
Haha nee grapje, wel vervelend zeg.