Voor de show en een stukje extra bescherming, omdat ze bij een prijsuitreiking te paard toch wel eens raar uit de hoek kunnen komen ineens, wegcrossen of rare bokkesprongen, en het is zonde als hij zich dan zou blesseren.
Het is puur voor de mooi, het bewegen van je paard wordt wat meer benadrukt. Voor de bescherming kun je beter peesbeschermers nemen, die houden minder warmte vast dan bandages (wat weer beter is voor de pezen)
okey... ik heb geen witte bandages... en ben van plan om ze toch aan te schaffen...
Ik rijd altijd in zonder bescherming... enzoo.. vandaar
0000
Geplaatst: 09-07-10 17:34
Maar wanneer wil je ze gebruiken dan. Want de enige wedstrijden waarop nog een prijsuitreiking te paard gehouden wordt zijn de kampioenschappen. Dus tenzij je goede kans hebt je op het kampioenschap in de prijzen te rijden is het niet zo'n nuttige uitgave...
we hebben volgende week kampioenschappen.. in de B hadden we goede kans gehad denk ik, maar we starten nu L1... we doen ons best en maken ervan wat we kunnen...
We hebben hier op de grotere (indoor)concoursen ook nog prijsuitreiking te paard trouwens....
0000
Geplaatst: 10-07-10 09:51
Oh leuk veel succes dan!
Hier is eigenlijk nooit meer prijsuitreiking te paard, vind ik stiekem wel jammer want ik vond dat altijd superstoer
Hihi voel je je toch een beetje Anky he
Shiirley
Geplaatst: 10-07-10 11:53
Dan kan je beter die 3 in 1 beschermers aanschaffen, zijn super beschermend en zien er uit als bandages. Daarbij als je je bandages verkeerd aan doet, heb je echt een probleem.