Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
jury schreef:Als er geen wachtlijst is dan vind ik het volledig terecht dat je de rekening krijgt.
Als die lijst er wel is dan niet.
Lielle schreef:zolang je afmeldt voor sluitingsdatum hoef je niets te betalen. Daarna wel, en dat vind ik niet altijd redelijk. Bij een lange wachtlijst vind ik administratiekosten reeel, maar niet het volle bedrag.
Udo2001 schreef:Ik snap best dat je mensen een rekening stuurt als je 1 of 2 dagen voor of op de wedstrijddag zelf afmeld.
Maar ruim 1 week van te voren, met een geldige reden. Ik vind het trouwens ook heel raar dat er tegenwoordig ook
geen gebruik gemaakt mag worden van een Dierenartsverklaring.jury schreef:Als er geen wachtlijst is dan vind ik het volledig terecht dat je de rekening krijgt.
Als die lijst er wel is dan niet.

Relaxed schreef:Letten jullie met opgeven op de sluitingsdatum dan? Ik gaf altijd gewoon op eens in de zoveel tijd een paar wedstrijden. Ik keek nooit naar de sluitingsdatum
Enthousiast outdoorwedstrijd opgegeven en dan dus een (pees)blessure bij paardlief. Waren de eerstkomende natuurlijk net de duurste ... dat werd dan dus 4x 10 euro op 1 dag (2x dressuur en 2x springen), 40 euro voor helemaal niet starten. Dressuur wachtlijst, springen heb je zoooooo ontzettend veel deelnemers dat daar ook een wachtlijst voor was ... en nog mocht ik niet alleen de dressuur of alleen het springen betalen