Voorschriften bij oefenwedstrijden

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

PinkyPie

Voorschriften bij oefenwedstrijden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-10 23:03

Wat zijn de regels bij oefenwedstrijden (paarden zonder startkaart) ? Moet je dan ook in vol ornaat verschijnen of zijn de regels soepeler ? Ik wil eerst een paar oefendagen rijden voordat ik officieel inschrijf voor wedstrijden.
Ik heb nog geen wedstrijdkleding, dus vandaar dat ik benieuwd ben naar de reacties, want anders moet ik met gevulde portemonnee naar de ruiterwinkel binnenkort... :-)

annelinnie

Re: Voorschriften bij oefenwedstrijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 23:05

je moet er gewoon verzorgd uitzien geloof ik, verder geen poespas ;)

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 23:19

Dat ligt helemaal aan de vereniging/manege/stal waar de wedstrijden worden gehouden. Voor sommige onderlinge wedstrijden zijn ze heel soepel en is een witte blouse met zwarte bodywarmer en witte of zwarte broek voldoende. Voor andere onderlinge wedstrijden word je wel verwacht in compleet wedstrijdtenue. Hier kan je het beste contact voor opnemen met de organiserende vereniging. :j

chrisje_83

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 12:33

Als je toch de planning hebt officieel te starten kan je het net zo goed allemaal aanschaffen ;) Bij de ene vereniging is het overigens verplicht om in volledig tenue te verschijnen en bij andere verenigingen/stallen hoeft dit niet.