Impulsrubrieken, worden ze al georganiseerd?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

fransje23

Impulsrubrieken, worden ze al georganiseerd?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-10 08:02

In de paard&sport en op de site staat heel veel info over de impulsrubrieken die vanaf 1 april georganiseerd zouden worden.

Dit staat op www.knhs.nl :
Citaat:
Om nog meer paardensporters een passend en leuk sportaanbod te bieden heeft de KNHS Impulsrubrieken ontwikkeld. Deze wedstrijdrubrieken vragen een niveau dat onder de huidige beginnersrubrieken in de wedstrijdsport ligt. De KNHS heeft voor de verschillende paardensport disciplines reglementen opgesteld voor het rijden van wedstrijden. Reglementen die vooral van toepassing waren bij wedstrijden op breedtesport- en topsportniveau. In de meeste disciplines werden altijd al wedstrijdrubrieken georganiseerd op een lager niveau, zoals bijvoorbeeld oefenrubrieken, kennismakingsklassen, BB rubrieken en Bixie proeven.

Nu lijkt het mij wel wat om eens een impulsrubriek dressuur te rijden om te kijken hoe we er voor staan voor ik een startkaart etc. voor de dressuur aan ga vragen.

Ik heb alleen het idee dat deze rubrieken, zeker voor dressuur, niet georganiseerd worden. Heeft iemand andere ervaringen?

mistid

Re: Impulsrubrieken, worden ze al georganiseerd?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 08:06

Ik heb laatst een vraagprogramma gezien waar de rubriek wel op stond. Heb alleen geen flauw idee meer waar het was. Anders de KNHS even mailen, waar of die rubrieken allemaal al zijn aangevraagd :) ?

chrisje_83

Re: Impulsrubrieken, worden ze al georganiseerd?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 14:39

Worden ze niet bij FNRS wedstrijden tegelijk georganiseerd?

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-10 17:14

chrisje_83 schreef:
Worden ze niet bij FNRS wedstrijden tegelijk georganiseerd?

Geen idee, ben niet bekend met FNRS-activiteiten.

Je kan op de site van de KNHS wel zoeken op impulrubrieken en er zijn er enkele metname in springen en bixie.. Maar ik wil graag dressuur..