Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
maar ja starten blijf je toch wel want je wil verder komen toch?
haike schreef:Knollentuin: ik weet dat met dit paard ZZL echt de top is, hoger komen we gewoon niet meer, dus daarvoor hoeven we ook niet meer te starten. Vandaar dat het ook zo ontzettend veel geld vind!
Sporter: wat heb ik verder aan deze reactie?

setteke schreef:Totdat je 4 wp behaald hebt in het ZZlicht, mag je nog steeds Z2 blijven rijden. Dus het is niet of of, maar en en.
.
veel te hoog
in meerdere opzichten.
). Dan heb je ook je brandstof en je tijd die er inzitten.
), maar zoals het er nu voorstaat, doe het maar weer terug. Heb je tenminste nog een leuk fotolijstje ipv een tientje wat in de geldpot verdwijnt.
. Je kan inderdaad misschien 2 tot 3 keer starten van het startgeld van een subtop wedstrijd, maar wat is je doel? Wat wil je, en jij niet alleen hoor, ? Wil je hogerop (dan is het de investering waard), wil je prijzen sprokkelen (uhm, blijf in de klasse waar je nu in bent, in de Z is veel meer te verdienen). setteke schreef:Het zilverwerk van de ZZGP werd destijds altijd bespot (ook door mij), maar zoals het er nu voorstaat, doe het maar weer terug. Heb je tenminste nog een leuk fotolijstje ipv een tientje wat in de geldpot verdwijnt.