Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Ik zal eens vragen voor welke vereniging ze uitkwam en dat bij de KNHS neerleggen. Ze konden daar ook nog terugvinden (in het papieren archief HAHA) dat ik met de B pony 25 jaar geleden L2 dressuur met punten was. Ja, dat ga ik morgen eens proberen... Wie weet waar dat me brengt. Zooist schreef:Jeanine84 schreef:Wat raar..meer dan 13 jaar geleden reed ik mijn winstpunten en deze zijn nog steeds bekend bij de knhs hoor. Weet je zeker dat het paard daadwerkelijk gestart is?
Nou, inderdaad, die van mij zijn ook nog bekend.
Op stamboeknummer moeten ze het ook kunnen vinden.
Zooist schreef:Ow Sjoet. Dat is dan wel balen TS!
Een papier zou het wel makkelijker maken!
Illusion1990 schreef:Zooist schreef:Ow Sjoet. Dat is dan wel balen TS!
Een papier zou het wel makkelijker maken!
Inderdaad... en als ik er echt niet met de KNHS uitkom, ken ik een amazone met een blanco strartkaart die Z2 start met meerdere paarden. Dus dat is een allerlaatste oplossing. Mag zij hem een keer een L2 proef laten lopen. En anders lekker door de B lummelen en via de L1 dan maar naar de L2. Om het leuk voor het paard te maken voor en na de proef dan maar een potje wijken en achterwaarts. Hij ook weer blij en alles voor die "ouwe" natuurlijk
) timilon schreef:maar, ts is 25 jaar geleden L2 geweest...geld dat dan nog?!
ik dacht dat er maximaal 10 jaar tussen mocht zitten tussen je laatste wedstrijd en je eerst volgende zeg maar, om geklasseerd te blijven.
(lekker makkelijk uitgelegd...)