wanneer selectie?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

NicoleHorses

wanneer selectie?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-10 15:30

wat houd dat hele selectie gebeuren eigenlijk in en wanneer kun je in aanmerking komen voor de selectie wedstrijden?
klinkt misschien heel penny maar snap daar niks van en kan er verder ook niks over vinden :+

geheim14

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 17:29

Ik weet niet of het bij iedereen zo is maar bij mij kun je je gewoon opgeven voor selectie net zoals je je voor andere wedstrijden opgeeft ;) . En dan kijken ze wie er over 3 wedstrijden de beste is (verschilt hoeveel er door mogen) en die gaan dan naar de regiokampioenschappen :D

sammy jo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 22:25

mijn vraag :
moet je dan verplicht met alle 3 de wedstrijden meedoen ?

lucifertje

Re: wanneer selectie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 22:28

Je moet minimaal 3 selectie wedstrijden rijden om een kans te maken op een plaats voor de regio kampioenschappen. Wij in limburg hebben 6 selectie's. De beste uit 3 wedstrijden gaan door.

Dewi_Blondie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 18:39

Het ligt eraan welke kring/provincie... want bij ons (in zuid-holland) zijn er maar twee selecties en je beste twee proeven tellen

Renske_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 19:08

Het verschilt per regio en kring.
Ik rij in kring den bosch, wij hebben 6 selecties waarvan er 4 tellen.
Dus je moet er minstens 4 rijden, om kans te maken om door te mogen naar de brabantse.
Op de laatste selectie wedstrijd worden de kringkampioenen bekend gemaakt, en de ruiters die door zijn naar de brabantse.
Zo is het iig in onze kring :)