links of rechts van de hals invlechten?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ThePast03
Berichten: 49845
Geregistreerd: 01-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-03 22:14

Het paard was een kruising friesxKWPN, het was een schimmelmerrie die in type ook op een Fries leek en ook van die lange Friesemanen had.
Ik heb er ook best over getwijfeld maar toch de gok genomen om haar niet in te vlechten. Ik heb mezelf er nooit voor geschaamd en wonderlijk genoeg ook altijd hele hoge punten gehad voor de verzorging.
Hoger dan de punten die ik kreeg met mijn eerste paard: een KWPNer die ik altijd wel invlocht.
Ik heb met haar zelfs 2x een 10 gehad voor de verzorging, dan is er toch niets om je voor te schamen??

Als het een gewoon rijpaardtype was geweest had ik er waarschijnlijk ook nooit over nagedacht om niet in te vlechten.


Ik snap niet dat je je dan niet schaamt...
Ik ga dus nooooit weg met een paard dat niet ingevlochten is.[/quote]

Nistria
Berichten: 3239
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Beneden Leeuwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-03 23:12

Bloos Sorry, wist niet dat je het over een fries had... Dat kan ik wel snappen ja.. Knipoog

ThePast03
Berichten: 49845
Geregistreerd: 01-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-03 23:58

Nistria schreef:
:o Sorry, wist niet dat je het over een fries had... Dat kan ik wel snappen ja.. Knipoog


Geeft niet Lachen

ardonnypony

Berichten: 329
Geregistreerd: 23-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 12:08

RECHTS RECHTS RECHTS RECHTS RECHTS RECHTS RECHTS RECHTS

en je kan ook gewoon in het proevenboekje kijken want daar staat een heel uitleg over hoe je moet invlechten op een wedstrijd.
En er staat ook dat je niet een shoefd in te vlechten al het goed verzorgde naar 1 kant hangende manen zijn die netjes recht GETROKKEN zijn maar het word minder op prijs gesteld.

ardonnypony

Berichten: 329
Geregistreerd: 23-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 12:10

owja over die 10 voor de verzorging... welek jury is dat want dat krijg ik nou nooit altijd een 8 . maar nu rij ik M en dan krijgje daar geen cijfer voor Boos!

ThePast03
Berichten: 49845
Geregistreerd: 01-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 12:32

Geen idee, zoals ik al schreef is het minimaal 15 jaar geleden.
Als ik heel erg mijn best doe zal ik die coupons best terug kunnen vinden maar dat duurt dan wel een paar dagen

ardonnypony schreef:
owja over die 10 voor de verzorging... welek jury is dat want dat krijg ik nou nooit altijd een 8 . maar nu rij ik M en dan krijgje daar geen cijfer voor Boos!

zalina

Berichten: 205
Geregistreerd: 23-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 13:01

Een 9 of een 10 voor de verzorging kan dus wel, heb het zelfs meegemaakt dat ik een wedstrijd mocht rijden op het paard van een vriendin...ik had een 10 voor de verzorging (niet ingevlochten), zij had, met zelfde paard, een 9. En onze laarzen glommen ook hetzelfde Lachen

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 13:09

Ik vlecht Jamy altijd naar links want haar manen hangen naar die kant. En ik heb er nog nooit wat over gehoord van de jury hoor, dus volgens mij maakt dat niet zoveel uit.