Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Jooliieen schreef:Mag je ook bitloos een B dressuurproef rijden? Of moet je dan in die speciale bitloze rubrieken rijden?
marsyl schreef:Jooliieen schreef:Mag je ook bitloos een B dressuurproef rijden? Of moet je dan in die speciale bitloze rubrieken rijden?
Er zijn aparte wedstrijden voor. Maar je mag ook maar met een bitlooshoofdstel rijden dat goedgekeurd is. Er zijn volgens mij 3 varianten daarvan en die mogen alledrie op wedstrijd gebruikt worden.
Mam en ik gaan proberen het idee van bitloos tussen de gewone wedstrijden erdoor te krijgen. Want ik vindt het veel te lastig om aparte wedstrijden te gaan rijden. Waarom zou het niet samengaan?
spunky_lover schreef:ik heb geen idee...........waarover jullie het hebben!
Jooliieen schreef:marsyl schreef:Er zijn aparte wedstrijden voor. Maar je mag ook maar met een bitlooshoofdstel rijden dat goedgekeurd is. Er zijn volgens mij 3 varianten daarvan en die mogen alledrie op wedstrijd gebruikt worden.
Mam en ik gaan proberen het idee van bitloos tussen de gewone wedstrijden erdoor te krijgen. Want ik vindt het veel te lastig om aparte wedstrijden te gaan rijden. Waarom zou het niet samengaan?
Ja idd!! Goed bezig haha! Ja ik snap het ook niet waarom ze het niet samendoen, want hier in de buurt worden nergens bitloze wedstrijden gehouden