ik ben nu het mutatieformulier nieuw leden aan het invullen voor de KNHS en daarna het mutatie formulier startkaartaanvraag, maar er zijn me wat dingen niet duidelijk en ik kan het niet terugvinden op de site van de vereniging waar ik voor ga starten ( namelijk het Arabisch Volbloeden Stamboek)
bij mutatieformulier nieuwe leden
1. ik moet een nummer persoon invullen, is dit mijn sofinummer?
heb je idd nog niet, niet invullen
2. ik moet een nummer vereniging invullen, waar kan ik dat vinden?
navragen bij je contactpersoon van je vereniging
3. er staat ook tevens lid van vereniging, maar ik meld mij via dit mutatieformulier aan als donateur voor het AVS die dan mijn startkaart aanvraagt, dus dan moet ik daar niks invullen?
is bedoeld voor als je lid bent van 2 verenigingen tegelijk, dus alleen invullen als je lid bent van 2 verenigingen
4. ik kan ook niet vinden waar de vereniging gevestigd is op de site, is dit gewoon waar het secretariaat gevestigd is?
ook even navragen bij je contactpersoon, elke vereniging heeft nl. zijn eigen standplaats
bij mutatieformulier startkaartaanvraag
1. datum laatste meting, ik start met een pony ( ong 1.53) bij de paarden, want ik ben 20, moet ik dit dan niet invullen?
hoeft niet bij een paard, zou wel de hoogte van je paard vermelden, anders zetten ze er standaard 1.65m neer
2. nummer persoon, is nog niet bekend want ik stuur tegelijk het formulier op voor lidmaatschap van het KNHS, dus moet ik dat openlaten of iets anders invullen, en wat dan?
gewoon openlaten
moet ik trouwens (ingevulde) kopieën van beide formulieren thuis houden?
zou ik zeker doen, dan is dat je bewijs dat je de startkaart hebt opgegeven en wanneer. het wil nl nogal eens fout gaan bij de knhs...
ik hoop dat iemand hier het antwoord op weet.