Zou het wel willen maar hier helaas nog geen wedstrijden gevonden die dit organiseren helaas.
EvelienTje_
Geplaatst: 17-06-10 10:10
In Sneek was de aller eerste van heel Nederland, verder klopt de kalender van de KNHS ook niet voor de inpulsproeven, hij geeft sneek niet eens aan, verder geeft hij verder ook helemaal niks meer aan.
Heb een paar wedstrijden gemaild of ze ook inpuls proeven hadden maar de meesten die gaan er volgend jaar pas mee beginnen, 1 die wist ook niet wat het was.
Nibbit
Geplaatst door de TopicStarter: 17-06-10 10:17
Ja klopt, Sneek wou ik heen maar dat kwam wat te vroeg (ivm veulen nog te jong, kon niet zolang weg) Naja als het pas volgend jaar komt dan vraag ik wel een startkaart bij dit paard aan na de zomer
Vind het erg jammer dat ze pas volgend jaar beginnen, dan konden ze beter zeggen van volgend jaar zijn er inpulsproeven en dan kun je gelijk meerdere wedstrijden rijden.
Als het zo lang duurt ga ik idd ook een startkaart aanvragen, paard was nog nooit op wedstrijd geweest etc dus inpulsproeven waren zeker nog wel handig geweest, om te oefenen en kon het paard ook kennis maken met de 'wedstrijd wereld'.
OdiEtAmo
Geplaatst: 17-06-10 17:25
Is er een voorbeeld proef te vinden? *of zoek ik gewoon niet goed*
Edit: gevonden.
Het lijkt me een soort FNRS opzet voor mensen met eigen paarden (er wordt vooral naar de ruiter gekeken).
Ja, heb ik gezien maar de OPZET is meer richting het FNRS. KNHS kijkt veel meer combinatie gericht. Impuls/FNRS is meer gericht op de ruiter.
Lisanne_S
Geplaatst: 18-06-10 09:57
Leuk dat de KNHS zich daar ook op gaat richten. Mag je ook meedoen als je al gestart bent op de "gewone" knhs wedstrijden en zit er een leeftijdsgrens aan?
EvelienTje_
Geplaatst: 18-06-10 10:09
Als je met dat ene paard al officeel bent gestart mag het niet, stel je hebt een ander paard en die heb je nog niet gestart in de offciele wedstrijden mag het wel.
Ik heb knhs een mail gestuurd hoe het zit met de inpulswedstrijden, want die kalender van de knhs deugt niet en de meeste wedstrijden beginnen er pas volgend jaar aan dus ik ben benieuwd wat voor antwoord ik krijg.
@lolacabana: volgens mij komt er een mooie omslag bij de dressuurrijders. Zie steeds meer mooie pony of kleine paarden combi's die het goed doen! Dus ik zou zeggen: probeer het gewoon
lindar1985
Geplaatst: 27-10-10 10:09
Hey! Waar kan je meer info vinden over die impuls wedstrijden. is misschien wel wat voor mij namelijk. Ik kan er niet echt iets over vinden op de knhs website, maar misschien zoek ik niet goed. Groetjes Linda