Kür op muziek

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

JackieIsHier

Kür op muziek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-10 20:33

Elise95

Re: Kür op muziek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-10 20:44

Als ik jou was zou ik die eerste doen, zit meer ritme in. Kan je leuk mee binnenkomen in draf en dan op dat soort klap dingentje halthouden groeten.

EllyC

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-10 20:52

Ik vind ze beide niet echt een lekker (draf) ritme hebben.
Zelf moet ik ook een Z2 kur gaan bedenken en zit te denken aan deze
en/of

en/of voor de stap

Het lastige vind ik dat je niet naar de zang moet luisteren en alleen maar naar de muziek.
Moeten ook lekker muziekovergangen in zitten voor verschillende oefeningen en middengangen.

chrisje_83

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-10 13:45

Het slimst is om een filmpje te maken van de proef die je wilt rijden en dan de muziek erachter te zetten. Zo kan je goed zien of de muziek die je wilt gebruiken wel bij je paard of pony past qua ritme en oefeningen. Het is namelijk de bedoeling dat je niet met maar OP de muziek rijdt.

Even antwoord op de vraag van de TS, kies kleding die bij je muziek past en die ook in zijn geheel netjes staat.

JackieIsHier

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-10 18:36

okeej,, Dankje

kim_hester

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 09:32

hey wat leuk dat je een kur gaat rijden! :D
Ik ben ook opzoek naar kleding.. wil beetje zorro achtig op mijn zwarte parel.. :)
en dan nog muziek in mekaar flansen, is voor de fun, dus hoeft niet proffesioneel te zijn. :)

Palmbierlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 13:16

ik zou voor de 1e gaan, vind ik net iets leuker... maar je moet doen waar je je zelf goed bij voelt

ik doe al 3 jaar voor de fun op de open dag van de manege waar ik rijd een kür op muziek

de 1e x had een vriendin (Miss_malfoy) de muziek voor me gemaakt, de 2 andere keren heb ik de muziek zelf gemaakt..
en elke x als ik een wedstrijd heb gereden en die is gefilmd dan probeer ik daar muziek bij te maken..

ik heb ook altijd een probleem met het vinden van geschikte drafmuziek.. komt waarschijnlijk doordat dat het grootste deel van de proef is..

zie dit topic voor mijn kür
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=198&t=1292423