Steeds maar weer ingedeeld bij de pony's

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Whitepanther

Steeds maar weer ingedeeld bij de pony's

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-10 00:47

Hoi,

Ik start met mijn C-pony tussen de paarden. Uit het onderwerp begrijp je het al; Ik word telkens ingedeeld bij de pony's. Echt om moedeloos van te worden ondertussen. Ik doe er briefjes bij met daarop let op start tussen de paarden... De helft van de tijd werkt het gewoon niet en sta ik weer tussen de pony's. Nou viel me ook al op dat coupons aangepast zijn en er niet meer mennen boven aanstaat, in het rijtje wat je door moet halen wat niet van toepassing is, maar paard... Ik weet niet of dit bedoeld is om het makkelijker te maken voor de verenigingen om snel te kunnen zien of het om pony's of paarden gaat. (dan werkt het dus iig nog niet }:0 )

Maar goed ik word er dus afentoe kierewiet van om iedere keer weer erachteraan te mailen/bellen dat ik tussen de paarden ingedeeld moet worden. Wat ik me dus afvraag: Zijn er meer mensen die met een pony tussen de paarden starten en dit vaak hebben??

Groetjes Eline

Frantic

Re: Steeds maar weer ingedeeld bij de pony's

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-10 09:01

kruis gewoon de C door, dan moeten ze wel verder kijken. Nu hebben ze 500 coupons en al bij de eerste schifting gaan alle a b of c of d en e op een stapel naar het pony secretariaat en grote kans dat een los briefje dan verloren gaat.
Of niet het vast!
zodat iedereen die de coupon in handen krijgt het meteen ziet. losse briefjes werken niet.

TheFreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-10 11:11

Gewoon de C doorstrepen inderdaad, naar die briefjes wordt er meestal toch nooit bekeken.
Ik vind het wel gaaf dat je met een C tussen de paarden start. :D

vera_pino

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-10 11:16

zet altijd bewust klasse en dan paarden
dus achter het kopje klasse Z2-paarden
heb nog maar 1 keer problemen gehad en dat was na afloop van de wedstrijd dat ik onregelementair bij de ponys gestart was maar dit werd weer rechtgezet ;)

risky

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-10 11:17

Je had bij je inschrijving voor de startkaart gewoon paard moeten invullen dan had je dit probleem niet gehad, dat heb ik met mijn D-tje ook gedaan.
Zelf schrijf ik altijd achter klasse B-paarden dan is het helemaal duidelijk.

Bij je volgende coupon aanvraag even laten wijzigen dat er geen categorie op moet staan.

lucifertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-10 11:19

Risky, ik denk dat dat niet zomaar mag op je start kaart paard zetten terwijl je met een pony start.

TS: Schrijf het anders met grote letter op je coupons paarden niet er een briefje bij. Als het dan niet opvalt zijn ze een beetje blind ;)

risky

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-10 12:23

lucifertje schreef:
Risky, ik denk dat dat niet zomaar mag op je start kaart paard zetten terwijl je met een pony start.

TS: Schrijf het anders met grote letter op je coupons paarden niet er een briefje bij. Als het dan niet opvalt zijn ze een beetje blind ;)

Ja hoor, ik heb nl hiervoor gemaild naar de knhs, wat ik nu in moest vullen op mijn aanvraag.
Het antwoord was "paard" omdat ik bij de paarden starten

tiffclaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-10 12:33

klopt, gewoon bij aanvraag Paard invullen omdat de pony maat niet meer van toepassing is omdat je bij de paarden start

_Sas_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-10 13:25

Op mijn coupons staat ook categorie D (start met mijn fjord tussen de paarden) maar heb nog nooit gehad dat dit verkeerd ging..

Vernon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-10 13:35

Wat leuk! :D Nog iemand die met een C-pony tussen de paarden start. Dat doe ik sinds kort ook! :P Bij mij staat er dus ook C-pony bij de categorie en daarom doe ik er een briefje bij. Tot nu toe is dat steeds goed gegaan. ;) Dus dat blijf ik doen en als het niet meer blijkt te werken zal ik wel klasse + paard neerzetten. Veel succes met jou Ctje tussen de paarden! :D

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-10 13:44

Gewoon groots PAARDEN erop zetten..

(ik reed altijd op mijn D-tje.. en zette het er vaak wel even bij, aangezien dat andesr nogwel eens voor verwarring kon zorgen.)
Als je wat vaker start op een locatie kennen ze je uiteindelijk wel en kan je het weglaten.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-10 16:36

risky schreef:
Ja hoor, ik heb nl hiervoor gemaild naar de knhs, wat ik nu in moest vullen op mijn aanvraag.
Het antwoord was "paard" omdat ik bij de paarden starten

Heb ik ook gedaan, maar wel braaf hoogte 1.48 ingevuld. En dus staat er op de startkaart en coupons wel cat. D ipv paard. Maar nog nooit problemen gehad verder, ook niet op de 'gemengde' concoursen.

risky

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-10 20:19

Ik heb ook de hoogte ingevuld 1.45 maar op mijn coupons staat niet cat D.

Tayga

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-10 13:17

Ik heb met een E-pony tussen de paarden gestart en werd ook wel eens tussen de pony's gezet, ondanks bijbehorende briefjes e.d.

Op een gegeven moment ben ik op de coupon achter het niveau 'paard' neer gaan zetten en toen ging het altijd goed.
Dus niet 'L2' maar 'L2 paarden'.

chrisje_83

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-10 13:37

Ik start ook met mijn pony tussen de paarden. Zelf heb ik er nog nooit problemen mee gehad. Ik doe er vaak een briefje bij met de gegevens en zet daar duidelijk op dat ik tussen de paarden start.
Bij ons in de regio werkt een briefje erbij dus voldoende.

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 14:55

me me me me :+
heb 2 Tinkermerries, waarvan beide op papier en dus op de coupons echt als E pony zijn ingedeeld ( 1m54 en 1m56. hoewel die van 1m56 ondertussen toch echt een paard is qua hoogte nu 1.5 jaar later := )
al meerdere malen meegemaakt dat ik ineens een ponyruiter ben geworden op de startlijsten.
doe er verder nooit wat van tevoren aan, ivm dat men meteen bij de clubnaam al kan zien dat het om een paardencombinatie gaat.
alleen als ik mijzelf ineens als ponyruiter zie op de lijst, ga ik er achteraan :j

tropic02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 10:02

Herken het probleem. Ik start met mijn haffie 143,5 ook tussen de paarden. Het is me al twee keer overkomen dat ik tussen de pony`s ben geplaatst omdat er op mijn start coupons D-pony staat. Heb contact gehad met het HNHS hierover en er is aangegeven dat het te zien is op je coupons. Op de coupons staat bij paarden: rijvereniging (RV) of rijclub (RC) en bij pony`s: ponyclub (PC) of ponyverening (PV).

__PSM__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 10:08

De coupons van de pony's zijn nu toch zowiezo anders dan die van de paarden :? Meen andere kleuren ook :? dan moet het toch niet moeilijk zijn voor een wedstrijdsecretariaat :P

chrisje_83

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 10:18

Tenzij je nog met de oude coupons start, want deze zijn ook nog gewoon geldig.

__PSM__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 10:19

Ja oke dat is waar, maar aangezien ts zegt, dat ze heeft gezien dat de coupons zijn veranderd...

SaBiNa_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 12:58

Ik vind het wel apart dat je met een C pony tussen de paarden start.
Je kan toch ook gewoon bij de pony`s starten? :)

__PSM__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 12:59

Tuurlijk niet, TS is waarschijnlijk 18 jaar of ouder :P

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 13:05

TS is inderdaad 18+! Ik heb een paar keer tegen haar gereden, geweldig dier heeft ze hihi!
Eline, zet inderdaad gewoon op je coupons dat het om een paarden-rubriek gaat! Moet werken!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 13:13

Ik reed ook een poosje met een me dtje tussen de paarden, maar ik heb er nooit last van gehad!

SaBiNa_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 13:14

O haha, had ik ff inet aangedacht :P