Ik ga over 1 a 2 weekjes een recreanten concour starten, alleen dressuur. Nu heb ik hier een paar vraagjes over hopelijk kunnen jullie helpen!
Ze zeggen dat ze alleen op de verzorging van het paard letten en niet op die van de ruiter.
- Nu heb ik knalblauwe chaps
Zouden ze hier op gaan letten? - Het paardje waar ik de wedstrijd mee rij heeft wat langere manen het is gewoon een kwpn'er. Maar nu zat ik eraan te denken om dan maar een hengstenvlecht te maken omdat ik met die langere manen geen knoetjes kan maken. Wat kan ik dan beter doen manen los of een hengstenvlecht maken of toch proberen voor de knoetjes te gaan? ( die me waarschijnlijk niet gaan lukken i.v.m. ervaring ) Manen eraf is geen optie.
Verder heb ik wel iets van een wedstrijd outfitje wat ik dan ook aan wil gaan doen.
Sorry als het hier niet goed staat.
Alvast bedankt
Gezellig concours en goed voor de ervaring. Je hoeft niet strak in het wedstrijdpak, wordt door de organisatie ook niet gevraagd. Wat wel leuk is, als je het wel een beetje matcht (geen oranje broek met rode trui en een geel dekje bijv.) Het mag wel, maar het oogt verzorgder als het wel een beetje op elkaar is afgestemt.