NRPS kampioenschappen, lid zijn?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

panache

NRPS kampioenschappen, lid zijn?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-10 19:44

Hallo,

mijn vraag is of je voor de nrps kampioenschappen lid moet zijn van het nrps zelf. Mijn pony is een nrps, geregistreerd en papieren, maar volgensmij ben ik zélf niet lid? mag ik dan meedoen?

graag zsm antwoord bedankt!

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-10 19:47

Eerder was het altijd zo dat ofwel de ruiter ofwel de eigenaar lid moest zijn. Er doen tenslotte ook een hoop minderjarigen mee, die hebben meestal geen paard op hun naam staan en/of zijn geen lid van een stamboek.

Staat het niet op de website?

[Edit] Ja, het staat op de website. Ga maar eens naar www.nrps.nl en klik op de link naar het inschrijfformulier. :j

panache

Re: NRPS kampioenschappen, lid zijn?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-10 19:48

ik kan het nergens vinden helaas
wel staat er bij het inschrijfformulier : Eigenaar/ruiter lid NRPS: nee: / ja, lidnummer:

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-10 19:49

Lees de eerste zin van het formulier eens, onder de kop 'Locatie: (...)'?

panache

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-10 19:52

Karin schreef:
Lees de eerste zin van het formulier eens, onder de kop 'Locatie: (...)'?

ja klopt, maar bij eigenaar/ruiter 'lid' kan je weer kiezen tussen ja en nee, dat maakte mij in de war;)

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-10 19:59

Als je 'nee' invult, dan weet het NRPS dat je geen lid bent en dat je dat alsnog moet worden als je wilt meedoen. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 16:32

Deze vraag had ik ook, ik wou de nrps kampioenschappen als afsluiter doen voor mijn pony omdat hij verkocht is..
Maar om voor 1 wedstrijd nou lid te worden voor 73 euro per jaar is beetje zonde.

panache

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-10 18:11

Romantico_ schreef:
Deze vraag had ik ook, ik wou de nrps kampioenschappen als afsluiter doen voor mijn pony omdat hij verkocht is..
Maar om voor 1 wedstrijd nou lid te worden voor 73 euro per jaar is beetje zonde.

ik had gebeld, en je moet inderdaad lid worden ;) .. heb dat niet gedaan want vind dit ook zonde van het geld :)

Wendy89

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 18:17

Zelf was ik geen lid van NRPS, maar de eigenaar van mijn pony wel.. Daarom heb ik mee kunnen doen.. Weet niet of dit ook je eigen pony is of dat je misschien via de fokker mee kan doen?