Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
( In NL en DLD bedoel ik). Het wordt vrij veel gedaan.
Barmat schreef:Je kunt het zelfs allebei als je wilt, maar moet dan ook lid zijn van twee rijverenigingen( In NL en DLD bedoel ik). Het wordt vrij veel gedaan.
Je mag officieel maar voor een land tegelijk starten. Dat het veel gedaan wordt door mensen in de grensstreek omdat er geen enkele controle op is, is een tweede
..Urielle schreef:Barmat schreef:Je kunt het zelfs allebei als je wilt, maar moet dan ook lid zijn van twee rijverenigingen( In NL en DLD bedoel ik). Het wordt vrij veel gedaan.
En DAT mag dan weer nietJe mag officieel maar voor een land tegelijk starten. Dat het veel gedaan wordt door mensen in de grensstreek omdat er geen enkele controle op is, is een tweede
liesje23 schreef:Urielle schreef:
En DAT mag dan weer nietJe mag officieel maar voor een land tegelijk starten. Dat het veel gedaan wordt door mensen in de grensstreek omdat er geen enkele controle op is, is een tweede
Mag wel, maar dan moet je iets aanvragen bij het KNHS, zodat je ook in het buitenland kan starten.
Dan moet je lid zijn van een vereniging in NL, en bij het KNHS om een speciaal startbewijs vragen en betalen natuurlijk.
Dan mag je ook in DLD wedstrijden rijden.
liesje23 schreef:Mag wel, maar dan moet je iets aanvragen bij het KNHS, zodat je ook in het buitenland kan starten.
Dan moet je lid zijn van een vereniging in NL, en bij het KNHS om een speciaal startbewijs vragen en betalen natuurlijk.
Urielle schreef:liesje23 schreef:Mag wel, maar dan moet je iets aanvragen bij het KNHS, zodat je ook in het buitenland kan starten.
Dan start je dus in Duitsland met een gastlicentie van de KNHS, dus onder Nederlandse vlag. Dat mag wel, mits er toestemming gegeven wordt. Omgekeerd is er vast ook wel zoiets dat met een gastlicentie vanuit Duitsland, onder Duitse vlag in Nederland komt starten?
Maar je mag niet EN voor Duitsland EN voor Nederland rijden, zoals ook Alane zegt.