In dit geval ging het om een dinerbon. Leuke prijs. Ze riepen geen punten om bij de prijsuitreiking, dus ik kon niet nagaan of er een rekenfout gemaakt was. Mijn punten op de coupon klopten wel hoor, het gaat dus puur om de prijs.
Een keer eerder riepen ze wel punten om, maar hadden ze een vergissing gemaakt. Iemand die minder punten had, riepen ze met meer punten om, en die nam ook de prijs in ontvangst. Je kunt op zo'n moment niet nagaan of het wel of niet klopt. Ook hier klopten de punten op de coupon wel hoor.
Dit zijn ook de enige keren dat het mij is overkomen hoor, en dan heb je het over toch wel een jaar of 5 wedstrijdrijden. 1 geval is redelijk recent, andere geval is 2 jaar terug. Sommigen zeggen dat je er wel werk van moet maken, of van had moeten maken. Ik heb dus een beetje gemengde gevoelens. Aan de ene kant heb ik gewoon lekker gereden, een wedstrijd organiseren is al meer dan genoeg werk en waar gewerkt wordt, worden fouten gemaakt, maar aan de andere kant is het ook wel eens mooi als er nog een keer iets voor terugkomt om het zo maar te zeggen.