Ik vroeg me af of ik de proef dan ook uit mn hoofd moet kennen? Leren jullie hem altijd??
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
staat misschien stom maar ik vindt het prettig kan ik alvast denken wat ik waar moet doen,
( een beetje als een pacours bij het springen hier terugnemen, da weer been geven ... ) eroverheen probeer ik hem uit mijn hoofd te kunnen
voor al in het buitensaison wanneer je met al die herrie buiten ( wind etc... ) je eigen voorlezer vaak niet kunt verstaan, en is ook prettig wanneer iemand voor de eerste keer voor je leest, want dan weet je al wat je moet doen en ik ben er tenminste meer ontspannen onder en heb ik de lezer alleen als ondersteunimg wanneer ik iets vergeet en geen ruzies omdat hij/zij iets vergeten zijn of fout hebben gelezen ...
heel erg vaag, maar het werkt wel bij mij. ALs ik de proef ken ga ik er teveel over nadenken hoe ik het precies wil rijden en dat werkt dus niet....Ik ben dus volledig afhankelijk van mijn voorlezer...
)Bella schreef:en een nog meer gemaakte fout bij de echte beginners in de B.....figuren overnieuw rijden wanneer het fout gaat: NOOIT doen!
Heel veel succes!!
zo kunnen we wel blijven rijden in de proef