manege een rijvereniging?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Keeltje135

manege een rijvereniging?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-10 17:50

hoi
ik rij nu gewoon op een manege is dat ook een vereniging, kan je dan evengoed officieel starten?
ik wil dit jaar of het jaar erop nog gaan starten, ik zie vaker dat mensen op een club gaan en maandelijks betalen, maar dat kan ik nu echt niet maandelijks gaan betalen.

michellee73

Re: manege een rijvereniging?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-10 17:53

Ik zit gewoon bij een landelijke rijvereniging en mijn ouders betalen jaarlijks contributie. Vanaf een manege kun je niet officieel starten naar mijn weten :j

Keeltje135

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-10 22:47

hoeveel zijn bij joude kosten dan?

blacknorton

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-10 22:53

ligt er aan of bij jouw manege ook een rijvereniging zit. de meeste manege waar knhs-wedstrijden worden georganiseerd hebben ook een vereniging
anders zou je in de buurt moeten kijken welke er bij jouw zitten. (iedere district kring heeft een site waar ook de verenigingen op staan) per vereniging verscheelt de contributie.

ik weet niet zeker hoe het zit, maar je kan tegenwoordig ook met een manege paard knhs starten als je vergenoeg bent in met de f-proeven.

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-10 22:55

er zijn genoeg verenigingen waar je je alleen voor de wedstrijden aan kan melden. WEet dat mijn oude organisatie daar 25 euro per jaar voor vroeg, echt geen geld.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 11:31

Reglementsvraag en bij deze een slotje.