Speldjes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Paula92

Speldjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-10 20:16

Ik heb van mijn instructrice een keer een speldje gekregen die ik op de kraag van mijn wedstrijd jasje kon spelden. Het ziet er heel leuk uit en ik ben zelf op zoek gegaan naar meer van deze speldjes. Maar alleen de KNHS heeft een eigen speldje voor de rest kan ik het nergens vinden. Terwijl er op hoger niveau toch echt veel mee gereden wordt. Weet iemand misschien of er nog meer leuke speldjes zijn voor op je jasje of kan dit alleen als je op een hoog niveau rijdt?

Biskwie

Re: Speldjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-10 20:34

Je hebt ook in de gewone sierradenwinkels kleine brosjes en speldjes die net een accentje geven en wat leuk afkleed. Ik heb een knhs speldje ooit gewonnen en ik heb een zilveren vlindertje op mijn jasje, gekregen van een vriendin met een symbolische betekenis.

vur

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-10 12:48

In de hogere dressuur zijn de speldjes vaak gewonnen bij EK of WK of OS oid. Vroeger mocht je zelf niet met speldjes rijden, behoudens dus de hiervoor genoemde. Ik weet niet of dat nog steeds zo is. Dat zou je even na moeten kijken of vragen. Trouwens, je mag ook met de ruiterster (onderscheiding KNHS) rijden. Ook een speld. ;)

DesolateJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-10 16:22

Ik rijd ook met een speldje, deze heb ik gewoon gekocht in de ruiterzaak. (:

chrisje_83

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-10 10:53

Vroeger werden er alleen speldjes op de jasjes gedaan die gewonnen waren, dus bijv. de ruiterster. Andere speldjes werden niet toegestaan, alleen op je plastron of kraag van je blouse. Hoe dat nu zit weet ik eigenlijk niet, dan zou je het reglement moeten nakijken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-10 13:49

chrisje_83 schreef:
Vroeger werden er alleen speldjes op de jasjes gedaan die gewonnen waren, dus bijv. de ruiterster. Andere speldjes werden niet toegestaan, alleen op je plastron of kraag van je blouse. Hoe dat nu zit weet ik eigenlijk niet, dan zou je het reglement moeten nakijken.

Dat vind ik eigenlijk ook nog steeds het leukste, speldjes die je gekocht hebben, lijken mij toch minder betekenis te hebben?

Chupa_Chup

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 13:10

Je kunt dit op vele plaatsen krijgen en het is ook een beetje zelf creatief zijn!:P
De speldje die de ruiters op hoger niveau opgespeld hebben. Die hebben ze gewonnen op concoursen.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 17:51

haike schreef:
Dat vind ik eigenlijk ook nog steeds het leukste, speldjes die je gekocht hebben, lijken mij toch minder betekenis te hebben?

Mascottewerking :)

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 17:54

Ik heb van die speltjes ook in de ruitersport zaak gehaalt.
De vorige die ik had die ging best snel kapot

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 10:31

Oud topic, bij deze een slotje.