Ik heb een aantal vragen aan paarden eigenaren en aan mensen die een verzorgpaard hebben of een eigen paard willen kopen.
Heb je zelf voldoende informatie verzameld voordat je een paard ging kopen?
Mijn vraag aan jullie is hoe ben je aan alle informatie gekomen?
Welke producten had je nodig en waar heb je die gekocht?
Heb je veel werk gehad met prijzen vergelijken of heb je de producten gewoon gekocht?
Kwam je nog voor verassingen te staan nadat je het paard had gekocht qua kosten enz.?
Vind je het handig om een informatie gids te raadplegen over het houden van een eigen paard? Waar je alle producten kunt vinden inclusief prijzen en leveranciers,met extra kortingen voor paarden bezitters. Met een boek waar alle informatie en kostenbesparende tips staan over het houden van een eigen paard.
Ik hoor graag jullie reactie op deze vragen.
Ik heb een Gratis Product Prijzengids ontwikkelt met een e-book over Wat kost een eigen paard.
Vraag nu de gratis Gids aan en krijg nog meer gratis e-books,over de gezondheid en de verzorging van je paard en nog veel meer. Je mag deze gids weggeven en mijn e-book mag je ook zelf doorverkopen of weggeven. Wil je ook mee verdienen aan mijn e-book dan kun je een affiliatelink verkrijgen op :
KLik hier om je affiliatelink aan te vragen. Koopt iemand mijn e-book dan krijg jij 7,00 per verkoop.
Ga snel naar mijn website en profiteer van de Gratis Producten en informatie.
Ook voor al je vragen over een eigen paard kun je hier terecht .
http://www.kosten-eigen-paard.com
Gr conny