startkaart aangevraagd, en nu?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Marieke1495

startkaart aangevraagd, en nu?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-10 16:38

haai. :wave:
ik ga voor het eerst wedstrijden rijden, en vroeg me af hoe het nou precies zit met de couponnen, startkaart enz.

worden de couponnen opgestuurd & moet je ze dan zelf meenemen naar wedstrijd?
weet dit soort dingen echt nog niet. :')

daaaaaaaaaag. :wave:

Lielle

Re: startkaart aangevraagd, en nu?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 16:39

Jannyman

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 16:45

Hi,
Als je je startkaart en startcoupons binnen hebt kan je je gaan inschrijven voor wedstrijden.
Kijk op: www.knhs.nl of www.startlijsten.nl

hier kan je selecteren op datum, plaats of afstand voor stallen bij jou in de buurt die goedgekeurde wedstrijden geven.

Vervolgens kan je je inschrijven, soms digitaal inschrijven dan meot je even een account aanmaken van knhs of startlijsten.nl
na inschrijving moet je je startcoupons opsturen naar het opgegeven adres.

+/- een week voor de wedstirjd zal je op knhs of startlijsten.nl de startlijsten zien.
Dan weet je hoelaat je moet starten. altijd een dag van te voren nog even kijken want het kan wijzigen.

Neem mee: Al je spullen voor je paard en jezelf. (denk dat je wel kan bedenken wat je nodig hebt)

maar ook heel belangrijk! Paspoort van je paard en startgeld.

Heel veel succes met wedstrijden rijden!

Groetjes!

Marieke1495

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-10 16:47

ja, krijg ik de couponnen nu al opgestuurd? :)
of moet ik die eerst nog aanvragen?

lonnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-10 20:30

als het goed is, krijg je bij aanvraag van je startkaart ook meteen een setje coupons.
inschrijven doe ik altijd bij startlijsten.nl. soms moet je van tevoren geld overmaken, soms contant betalen op de dag zelf.
Bij de info die per wedstrijd op internet staat, kun je dat vinden. Vervolgens moet je kijken in welke rubriek je wilt starten. Op je coupon moet je die invullen, en ook de klasse invullen. verder moet je de plaats van de wedstrijd en de datum ivnvullen en aangeven of je ment, dressuurt, of sgw't.
Dan idd de coupon (s), ligt eraan of je een of twee proeven rijdt, opsturen naar het secretariaat. Adres daarvan staat ook in de info van de wedstrijd. Succes!

rocksyboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-10 00:04

Sommige verenigingen regelen het voor je, bij anderen moet jezelf regelen. Heb je de startkaart zelf aangevraagd? Dan moet je zelf waarschijnlijk zelf ook coupons aanvragen.

Anders kun je dit doorgeven aan je vereniging.

Wedstrijden kun je opgeven door op een coupon je klasse en datum en plaats in te vullen en op te sturen naar het adres wat op startlijsten.nl wordt vermeld.

Succes met je wedstrijden!

Marieke1495

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-10 08:44

rocksyboy schreef:
Sommige verenigingen regelen het voor je, bij anderen moet jezelf regelen. Heb je de startkaart zelf aangevraagd? Dan moet je zelf waarschijnlijk zelf ook coupons aanvragen.

Anders kun je dit doorgeven aan je vereniging.

Wedstrijden kun je opgeven door op een coupon je klasse en datum en plaats in te vullen en op te sturen naar het adres wat op startlijsten.nl wordt vermeld.

Succes met je wedstrijden!

nee, dat ging via de ponyclub. :j

rocksyboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-10 10:11

Ok, dan sturen die je ook wel coupons. Je moet dan wel coupons bij gaan bestellen wanneer ze op zijn. Ik denk dat je dat dan ook wel kunt doorgeven bij je ponyclub.
Je moet soms zelf wedstrijden opgeven, bij sommige clubs kun je doorgeven waar je heen wilt om te starten en dan geven hun het op.

Vraag gewoon even bij je club!