Dit is overigens haar patroon: http://img.photobucket.com/albums/v682/ ... ries04.jpg
Wie kan mij vertellen of hier regels over zijn?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
, terwijl ik daar uren mee bezig ben om hem te knippen voor een wedstrijd en om te wassen" Maar volgens die jury mag je dus wel weer zelf bepalen hoe jij je paard scheert, dus als je hem een hartje of wat anders op zijn kont scheert of het paard helemaal naar je eigen smaak scheert, mag een jury niet zeggen dat dat niet mag marjan1986 schreef:Hey, Heb gister toevallig een hele discussie met een jury gehad. Ik start in de B dressuur bij de KNHS met een fjord en nou
had ik als enige in de B dressuur 2x een 6 op verzorging van het geheel en de overige ruiters allemaal een 8, er stond bij mij geen commentaar bij, dus ik heb de jury gevraagd waarom ik een 6 had, geeft ze als antwoord "iemand met een KWPN is uren bezig met invlechten, en tsja een fjord hoeft niet ingevlochten te worden, terwijl ik daar uren mee bezig ben om hem te knippen voor een wedstrijd en om te wassen" Maar volgens die jury mag je dus wel weer zelf bepalen hoe jij je paard scheert, dus als je hem een hartje of wat anders op zijn kont scheert of het paard helemaal naar je eigen smaak scheert, mag een jury niet zeggen dat dat niet mag
strakke redenatie van dat jurylid....
Scum schreef:Dat dezelfde onzin als een schimmel een hoger punt geven omdat die wit is. Ik had zelf een schimmel waar ik bijna niks aan hoefde te doen. Met invlechten stond ze zo stil als een standbeeld, dus die had ik altijd binnen 10 minuten klaar.
Mijn vos echter, daarvan moet ik altijd achter zijn witte voetjes wassen, en het invlechten duurt me een dik half uur (met 2 personen!), want hij breekt de tent af.
Ik vind het heel netjes geschoren en een super functioneel model. Een model om eens even te onthouden.
WendyBZ schreef:Ze kregen een 7, het was onderling trouwens.
Was het toch al niet met de jurymeneer eens, hij was ervan overtuigd dat een Draver die meer dan twee jaar had gekoerst niets in de dressuur zou bereiken