My dominique was gezellig mee als groom en voor de gezelligheid, Spokey kwam ook langs om voor te lezen, toen later bleek dat Nuv er
ook was heeft ze het proevenboekje snel in de handen van Nuv gedrukt

Bij het inrijden schoot Jaike er na 1 rondje al bokkend vandoor in de hoek, ze was bijzonder voorwaarts (laten we het daar maar ophouden

De 1e proef ging voor geen meter, de hekjes waren eng, de dingen waar de bordjes om gemaakt waren waren nog enger. Stelling en buiging kreeg ik er niet door heen en tot overmaat van ramp begon ze flink te bokken toen ik aansprong in de rechtergalop. Ik heb meteen een volte gedraaid want ik zag me al over alle hekjes heen springen

2e proef ging iets beter, alles was al minder eng en ging al relaxter, helaas ging ze wat dieper lopen omdat er een dikke 3 kwartier tussen de proeven zat

Bij de prijsuitreiking bleek dat ik 154 punten voor mijn 1e proef had daarmee waren we 4e geworden, de 2e proef zijn we 1e geworden met 166 punten

Ben weer supertrots op haar, een mevrouw aan de kant die zei dat het net leek alsof ze van fluweel was ze vond Jaike heel erg mooi

Spokey, My Dominique, Marja....en mijn moeder

Oh ja ik ben nu L1 startgerechtigd

hier kijken [ITP] foto's van mijn wedstrijd vanavond 11-6