Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
, wat grappig omschreven.
Pony vond de ring écht ontzettend eng. Tijdens de oefeningen ging het allemaal wel, maar daar tussen sprong hij af en toe weg of was heel kijkerig. Ik heb die proef 210 punten gereden
De jury gaf nog aan dat hij wel heel veel spanning zag, maar dat dat tussen de oefeningen door was en hij dat dus niet beoordeelde. Tja, voor mij een van mijn slechtste proeven, maar wel mijn beste score. Klopte dus niet helemaal..
neinie schreef:Zo ben ik een keer heel erg gematstPony vond de ring écht ontzettend eng. Tijdens de oefeningen ging het allemaal wel, maar daar tussen sprong hij af en toe weg of was heel kijkerig. Ik heb die proef 210 punten gereden
De jury gaf nog aan dat hij wel heel veel spanning zag, maar dat dat tussen de oefeningen door was en hij dat dus niet beoordeelde. Tja, voor mij een van mijn slechtste proeven, maar wel mijn beste score. Klopte dus niet helemaal..
haike schreef:neinie schreef:Zo ben ik een keer heel erg gematstPony vond de ring écht ontzettend eng. Tijdens de oefeningen ging het allemaal wel, maar daar tussen sprong hij af en toe weg of was heel kijkerig. Ik heb die proef 210 punten gereden
Denk dat je je dan echt blij moet zijn met zn score, want helemaal terecht is het niet!
Zoals Lielle al aangaf, in het onderdeel en de punten onderaan zie je deze storingen terug!
mimeslosydy schreef:Denk dat je je dan echt blij moet zijn met zn score, want helemaal terecht is het niet!
Zoals Lielle al aangaf, in het onderdeel en de punten onderaan zie je deze storingen terug!
Lielle schreef:waarom? Het is toch zowel een fout in de proef als in de algemene indruk? Een paard dat (voorbeeld) flink staakt in een grijs stuk krijgt zowel een laag cijfer voor het volgende onderdeel als een slecht punt voor rechtgericht, ontspanning en in aanleuning gaande paard, en dat lijkt me toch in alle klasses van toepassing.
Althans, toen ik jureerde heb ik het zo geleerd, en zo zie ik het ook van de juryleden hier op bokt.