Ik had donderdag 15 mei opgebeld of ik me in kon schrijven. Ik moest van het wedstrijdsecreatariaat mijn startcoupons meteen op de bus doen, dan zou ze me er nog bijzetten. Ik voor 6 nog even gauw mijn coupons op de bus gedaan. Krijg ik ze zaterdag terug, ik had er geen huisnumer op gedaan
OM*. Mijn moeder belt die zaterdag op, wat er gebeurd was, en ik mocht ze als nog opsturen, ook had ik gevraagd dat als ik de winstpunten voor de M1 had gehaald, ik M1 mog starten. Daar zouden ze dan wel even naar kijken.Ik had 1 Juni een wedstrijd en ja hoor ik rij mijn winstpuntjes en bel Hoofdorp op. Toen vertelde ze mij dat ik als eerste op de wachtlijst van de M1 werd gezet. Ik was dus wel aardig blij dat ze dit voor mij geregeld hadden.
Belt ze 's avonds terug, dat ik helemaal niet in de L2 stond, ik stond voor de L2 al op de wachtlijst
Echt ik kan ze wel villen daar in Hoofddorp, beloofd ze het eerst allemaal voor mij te doen, maar omdat die banketstaaf van een wedstrijdsecretariaat niet haar werk doet en aantekeningen maakt, ik dus nu op de wachtlijst sta, want ja wat kan je er tegen doen. Maar goed ik ben wel te vinden daar zo. Mijn zusje moet namelijk L2 pony's starten...Wie kom ik gezellig tegen???
Groetjes rianne
(die auto moet namelijk daarna wel weer vol
)
.
(niet met mijn eigen digi, dus bakte er weinig van)