Leuker kunnen we het niet maken....

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

liberty

Leuker kunnen we het niet maken....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-10 13:49

Pfff wat een gedoe zeg tegenwoordig, een vraagprogramma indienen.. Het invullen alleen al vind ik een rotwerkje. Ze zouden er standaard de proeven al bij moeten zetten.

Kreeg hem vandaag terug via de mail. Prijzen niet juist ingevuld;

Citaat:
Welk soort prijzen zullen er uitgereikt worden?
Er staat nu rozetten, bekers of gebruiksvoorwerpen, maar het moet én zijn en niet of.
We moeten zeker weten wat er uitgereikt word.

Maar wanneer ik en zet, moet ik dus 2 dingen uitreiken per rubriek, een beker en een gebruiksvoorwerp. Wij beslissen meestal een week van te voren pas wat we als prijzen doen. Vroeger, lees vorig jaar, deden ze hier niet moeilijk om, iedere vereniging diende het zo in.

Meer die dit allemaal ontzettend lastig vinden?

Maartje86

Re: Leuker kunnen we het niet maken....

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 13:55

Ja dat heb ik ook gehad...
Snapte het al niet toen ik een mailtje had gekregen dat ik het niet goed had ingevuld. Dacht al hoe kan dat nou, is elk jaar hetzelfde, maar inderdaad het moet en zijn en niet of.
Bij ons ook hetzelde 'probleem'. Wij weten ook pas een week van te voren of we genoeg gebruiksartikelen hebben om uit te reiken. Dit dus i.v.m. sponsers wat ze willen geven.

Vind het erg lastig.

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 14:01

_O- Leuk he, onze vrienden van de KNHS.... :D

Ik had 'm wel netjes gelukkig, dus meteen goedgekeurd, maar man man wat heb ik zitten puzzelen...

Die proeven invullen is trouwens echt drama, wat ik doe: Ik maak er zelf 1 voor alle mogelijkheden en die gebruik ik zolang het kan (meerdere jaren dus).

VDB

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 15:15

De enige tip die ik je kan geven is een printscreen maken zodat je de volgende keer niet WEER zo hoeft te puzzelen ;-) Je pakt gewoon de "oude" er weer bij.
Ik weet wel dat ze 1 keer in de zoveel tijd, de door jou ingevulde, gegevens gaan gebruiken voor de statistieken en onderzoeken :-)

Maartje86

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 15:20

Klopt, normaal gebruikte ik dus ook gewoon de oude, alleen even datum veranderen en eventueel andere dingen. Dus inderdaad 1 keer goed invullen en dan bewaren voor andere keren.
En opzich niet verkeerd dat ze dat gaan onderzoeken.
Maar vind het alleen jammer dat je nu verplicht bent op te schrijven of je strikken of gebruiksvoorwerpen hebt als prijzen.
Zoals ik eerder al typte, is het bij ons pas laat bekend of we gebruiksvoorwerpen genoeg hebben.

VDB

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 19:12

Ik vraag mij eigenlijk wel af wat er zou "gebeuren" als je op het vraagprogramma Strikken meldt en je op de daadwerkelijke datum tóch prijzen-geld geeft in plaats van strikken...
Wie houdt dit in de gaten?

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-10 19:15

ik bewaar ook mijn oude vraagprgramma's, maar je moet het toch altijd weer controleren. En met de prijzen vind ik het best lastig, omdat ik een week van te voren pas weet hoe en wat

@VDB, als het dus andersom gebeurd komen er klachten, zoals jij het zegt niet.

Zijn strikken uberhaupt verplicht?

VDB

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 20:04

Ik denk dat vooral bij de pony's sprake is van bekertjes en strikjes. Minder vaak zie je dat er bij de pony's geldprijzen zijn dan bij de paarden. (vooral de A, B, C pony's)
Of het echt verplicht is bij pony's of paarden weet ik niet maar persoonlijk vind ik dat wel leuk :-)