Waar worden mijn coupons nou heen gestuurd?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Waar worden mijn coupons nou heen gestuurd?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 20:50

hooi,

Ik heb een klein probleempje. Ik heb net coupons besteld voor het springen. Nou heb ik dit via mijn knhs gedaan. En staat er "De startcoupons worden zo spoedig mogelijk naar jou of je vereniging opgestuurd". Op mijn knhs is bij mijn gegevens, gewoon mijn adres enzo ingevult. Maar al mijn wedstrijden dressuur deed mijn vereniging altijd inschrijven(en coupons op sturen en nieuwe bestellen bij de knhs). Maar Springen moet ik wel zelf doen. Dus moeten de coupons ook bij mij terecht komen.
Worden ze nu naar mijn huis verzonden of naar mijn vereniging?

Alsvast bedankt!

Edit: en wannneer kan ik ze ong. verwachten?

Anoniem

Re: Waar worden mijn coupons nou heen gestuurd?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 20:56

Gewoon even de KNHS bellen en zeggen dat je de coupons thuis wil hebben en niet op je vereniging, werkt een stuk beter dan het probleem op Bokt neerleggen want hier kan niemand er wat aan doen....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 20:58

Nee ik wil het probleem zeker niet bij jullie neerleggen. Maar ik weet niet wat gebruikelijk is. Want ik heb nog nooit coupons besteld.

Maar ik zal morgen even bellen!

JeaDH

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 21:01

Sinds ik zelf coupons bestel via "mijn" KNHS krijg ik ze gewoon thuis gestuurd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 21:14

oke! dan ga k daar vanuit. Als ze toch bij de club aan komen is dat ook niet erg.. Dan krijg ik ze toch wel.

wessjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 21:16

Volgens mij ligt dat maar net aan de voorkeur van je vereniging bij mij komen ze eerst bij de vereniging (zodat ze ook weten wat ze in rekening moeten brengen bij mij, aangezien het KNHS nog wel eens een foutje of 2 maakt).

Boelles

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 21:17

Waar komen ze normaliter terecht? Wij krijgen ze altijd via de vereniging. Ook startkaarten komen bij vereniging, dus denk dat je dan beste nog via vereniging kunt vragen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 21:19

wessjuhh schreef:
Volgens mij ligt dat maar net aan de voorkeur van je vereniging bij mij komen ze eerst bij de vereniging (zodat ze ook weten wat ze in rekening moeten brengen bij mij, aangezien het KNHS nog wel eens een foutje of 2 maakt).

Ah oke, Bij mij is het zo dat dresuur coupons zoiezo naar de verening gaan. Maar spring coupons weet ik niet. Ik denk rechtstreeks naar mij.

@FunkyMistiC: geen idee ik heb nog nooit zelf coupons besteld... Startkaart kwam wel bij mij thuis geloof ik

Boelles

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 21:20

Als startkaart thuiskwam denk ik dat de coupons dan ook thuis komen :)

Boelles

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 21:20

Hmm, alhoewel als je zegt dat dressuurcoupons wel bij vereniging komen, weet ik dat niet cker. Ik denk dat je beste gewoon vereniging eventjes kunt bellen :)

JeaDH

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 21:22

Ik kreeg btw ook bevestiging via de mail dat mijn bestelling ontvangen was en dat ze de coupons zsm op zouden sturen.

Nibbit

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 21:22

Als je dressuurcoupons bij de vereniging komen, gaan je springcoupons daar ook heen.
Vereniging moet nl aangeven of alle coupons naar leden of ver. worden gestuurd. Half om half doen ze niet ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 21:25

Nibbit schreef:
Als je dressuurcoupons bij de vereniging komen, gaan je springcoupons daar ook heen.
Vereniging moet nl aangeven of alle coupons naar leden of ver. worden gestuurd. Half om half doen ze niet ;)

Ah dat is duidelijk! ik kan zeker ook niet bellen om ze naar mij te laten sturen? want dat zullen ze dan niet doen?