Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

en die gingen
_Bitje_ schreef:champie_me: ja dat hoort ook zo, maar hier in fryslan is het dus anders.
ik word soms gek van die jurys![]()
-ik rijd nu bij de ponys nog maar ik heb wel eens een wedstrijd gekeken
bij de paarden en daar ging het need met zagersen die gingen
er ook nog met de prijzen vandoor,
en dan kom ik es bij een outdoor en ponybeest heeft jeuk en schud de heletijd met hoofd en er word opeens beoordeeld dat je naar beneden vraagt en krijgt
geen wp..het gaat hier nogal wisselvallig
Citaat:Oke maar dat is niet altijd zo ik rij paarden zijn egt strenger als bij de ponys bij de ponys geven ze hier maar wat weg
maar dat lijkt me ook logisch. want als je ouder bent heb je geen moteriek probleempjes meer en kun je dus precieser over komen op je paard. spettertje1 schreef:themuisje schreef:als je hier netjes je figuren rijd, rustigs zit, en de pony niet tegen de hand is heb je hier wel een winstpuntje hoor
Oke maar dat is niet altijd zo ik rij paarden zijn egt strenger als bij de ponys bij de ponys geven ze hier maar wat weg
angelalala schreef:.
en als iemand een proef rijd waarbij het paard niet aan de teugel loopt met een 1e prijs naar huis gaat vind ik zelf persoonlijk ook niet terecht.
angelalala schreef:ja met die vergelijking, vind ik zelf ontspanning ook wel belangrijk.
maar ik bedoel als je gaat vergelijken met iemand
die de paarden ontspannen, aan de teugel en niet tegen de hand heeft.
dat ik die eerde met een prijs naar huis zou sturen dan iemand
die het paard wel onstpannen en niet tegen de hand heeft , maar ook niet aan de teugel heeft;)