Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Citaat:Verder mensen die hun pony/paard niet met respect behandelen, maar dat 'hoort' nou eenmaal bij de wedstrijden ben ik bang.
MiniMouse schreef:Een uur of meer wachttijd tussen je eerste en tweede proef![]()
Ik hoorde trouwens van een ander jurylid dat meer als een uur niet eens toegestaan is..
Maar daar had ik toen al niks meer aan
kinuh schreef:MiniMouse schreef:Een uur of meer wachttijd tussen je eerste en tweede proef![]()
Ik hoorde trouwens van een ander jurylid dat meer als een uur niet eens toegestaan is..
Maar daar had ik toen al niks meer aan
Overkomt het jou vaak? En waar? Ik hoor er veel mensen over maar mij is het nog nooit overkomen, terwijl ik al op heel wat plaatsen ben geweest..
MiniMouse schreef:Citaat:Verder mensen die hun pony/paard niet met respect behandelen, maar dat 'hoort' nou eenmaal bij de wedstrijden ben ik bang.
Daar ben ik het niet mee eens, dat het hoort.
Ik vind dat er een derde persoon moet staan die dat soort taferelen in de gaten houd.
En gele en rode kaarten moet uit delen
daNiielle_ schreef:Mensen die in de inrijbaan met zijn 2en of zelfs 3en naast elkaar rijden, dan vooral met springen.
Het is gewoon zo vervelend dat je niet fijn door kunt rijden, en praten met elkaar kan je ook als je achter elkaar loopt.
Of mensen die een schoppende pony hebben, maar geen rood strikje in de staart.
En vind het ook frustrerend dat er zoveel ruiters zijn die constant maar lopen te prikken met die sporen.
Voor mezelf is het vooral frustrerend als ik iets ben vergeten.
boytju2 schreef:als je instucteur de hele tijd tegen je gaat schreeuwen terwijl je staat in te rijden!,
dat is zoooo iritant en zenuwslopend.
wie heeft dat ook? ;$
Dat moet je gewoon thuis voor elkaar hebben. Relaxed schreef:Mijn instructrice doet wel altijd netjes een strikje in, maar die ergert zich er juist aan dat er niemand rekening mee houdt, er vlak achterlangs rijden en dan boos worden omdat ie uithaalt (wat dat dier dus echt doet!)

Sonja schreef:Slecht ringmeesterbeleid waardoor toeschouwers in de inrijring staan, paarden mishandeld worden, ruiters zich asociaal gedragen of er altijd wel een idioor is die denkt dat 'ie in een volle inrijring gerust kan gaan staan te longeren.
Als er toeschouwers in de bak staan en je hebt er last van, dan vraag je toch zelf of ze weggaan (of rijdt zo over de tenen
)? Als ruiters asociaal doen of hun paard mishandelen zeg je daar toch zelf iets van? De ringmeester is er voor om te zorgen dat de mensen op tijd richting hun proef gaan en bijhoudt wie er klaar is. Hij is geen scheidsrechter voor het inrijden zelf..