Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Mjay schreef:Hallo!
Ik heb zojuist mn startkaart binnen gekregen! super blij natuurlijk maar..... ik zat te kijken en nu staat er bij zowel het levensnummer als het transpondernummer het levensnummer ingevuld... niet het chipnummer dus..... morgn maar bellen en opnieuw wachten op een nieuwe startkaart? op alle coupons staat het nu ook niet goed...
stel dat je het gewoon niet doorhebt? Mjay schreef:je startkaart vul je zelf niet in... dat doen de mensen bij het KNHS aan de hand van de kopieen van het paspoort dus nee niet mijn fout.... zoiezo heb ik het nog wel even gechecked op de site van de paardenclub en daar heb ik het zelf goed ingevuld..
Weer een nieuwe, was mijn achternaam verkeerd gespeld. Toen kreeg ik er pas een die klopte, dus ik hoop voor jou dat het nu goed gaat!
Heb er gewoon mee gestart maar werd er op een gegeven moment op gewezen door een jury die een 70 jarige ruiter in de ring verwachtte.
Mocht tot ik mijn nieuwe startkaart had gewoon starten met deze, als ik het van te voren maar even vermelde.
Nee joh, dr zitten daar bij het knhs gewoon een paar typgeiten die niet op hebben zitten letten en dan krijg je dit soort dingen... Ik had de juiste startkaart en startcoupons binnen 2 dagen weer binnen, ging supersnel bij mij! Shattered schreef:Hier mag je heus mee starten hoor, zolang het maar gemeld is bij de KNHS en je het van te voren maar even meld bij het secretariaat.
Bij mij stond er in plaats van 1993, 1939 op mijn startkaart.Heb er gewoon mee gestart maar werd er op een gegeven moment op gewezen door een jury die een 70 jarige ruiter in de ring verwachtte.
Mocht tot ik mijn nieuwe startkaart had gewoon starten met deze, als ik het van te voren maar even vermelde.