Wie van jullie heeft er wel eens een kur op muziek op l niveau gereden? Moet je dan ook groeten bij binnekomst? En hoe zit het met de winstpunten, kun je wp halen en wanneer krijg je die dan?
Heb je nog leuke tips?
Dankje!!!!!
bokken123
Geplaatst: 11-02-10 18:17
ik heb wel gewoon gegroet toen ik binnenkwam, maar volgens mij is het niet verplicht . je kan hiermee geen winstpunten halen.
Sarcasm
Geplaatst: 11-02-10 18:18
Ik heb er ooit een gereden in de Z2, ik heb gewoon eigen proef in elkaar gezet. En ik heb gegroet ja.
Leuk joh, een kür op muziek. Ik vind ook dat groeten wel zo netjes staat. Heb vorige week nog een Z2 kür in elkaar geknutsteld met moderne muziek zoals Lady Gaga, Coldplay en Pakito en dergelijke (allemaal instrumentaal uiteraard ) Heel leuk om te doen. Succes met jouw kür! Stoer!
_BlackPearl_
Geplaatst: 11-02-10 22:57
Ik heb een keer een kür op muziek op L2 niveau gereden. Ik ging ook gewoon binnenkomen en halthouden groeten. Vind het ook wel gewoon netjes. Het telt niet voor winstpunten mee, alleen officiële knhs proefjes op offiële knhs wedstrijd worden meegerekend voor winst en verliespunten.
Je moet de verplichte oefeningen laten zien, groeten bij binnenkomst is in het L nog niet verplicht, wel moet er afgegroet worden. Achterin je proevenboekje staan de verplichte küronderelen per niveau.
Jaren geleden heb ik 2 keer een kür op L niveau gereden, was erg leuk. Het maken van je proef, het kiezen van de muziek, het trainen en dan uiteindelijk het rijden. Een kür telt het vaak niet mee als je boven de 60% rijdt (dus winst).
Ik heb ook wel eens een L-kür gereden, heb gekozen om wel van buitenaf over de AC binnen te komen en te groeten, verder de verplichte onderdelen en dan zat ik qua choreografie al snel aan mijn tijd! Winstpunten tellen niet mee, maar het is wel heel leuk om eens te doen.
Een Kur is enkel voor de fun (behalve i.g.v. de kampioenschappen). Geen winstpunt(en), veel moeite maar toch heel leuk.
knuffelnala
Geplaatst: 30-09-10 20:09
ik wil even wat vragen over de kur op muziek,
wij hebben altijd iedereen jaar op de manege een kur op muziek maar er is altijd een thema en dit jaar word dat musical maar weet iemand een leuk liedje?
Ik zou dan een bepaalde musical kiezen en daarin gaan grasduinen naar geschikte ritmes. Op youtube staan er ongetwijfeld al honderden om inspiratie op te doen