Ik zou graag meer willen weten over de klassen in Duitsland t/m Grand Prix niveau, maar ook over de startgerechtigheid. Moet ik helemaal opnieuw beginnen, of neem ik resultaten, behaald in Nederland, mee?
Ik hoop dat jullie me wijzer kunnen maken!!!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

nl_t schreef:over je resultate kan je beter ff de knhs bellen
Maar voor je duits :
op google moetje op taalhulpmiddelen klikken [boven aan ] n dan kan je hele paginas van alle talen ,naar alle talen vertalen

En gat het niet om winstpunten maar op plaatsingen, zo kun je met lage punten toch een klassering verkrijgen.

Alane schreef:dat vraag ik me dus, immers mag je niet lid zijn van 2 verenigingen, muv rijvereniging en ponyclub, en heeft NL bijvoorbeeld wel een regeling als je meerdere keren bijv. Z bent geweest dat je dan niet geen B meer mag starten als nieuwe combi.
Zou je een paard zowel in NL als in Duitsland gelijktijdig kunnen starten...
en de regels van FN vinden is nog moeilijker... dan de proeven vertalen
Equimotion schreef:Waarom mag je niet lid zijn van 2 verenigingen? Ik ken zat mensen die ergens lid zijn voor de startkaart en elders voor de rijhal + gezelligheid.
In de tijd dat ik in Zweden woonde was ik ook nog gewoon lid bij een Nederlandse vereniging.
Ik ben dus Duitse in ging hier in NL starten, het duurde toch even een tijdje tot ik het systeem doorhad. En vooral hoe de KNHS werkt. ditano schreef:In Dld heb je S proeven in Kat B of A .Kat A is zwaarder .