Inschrijven voor de sluitingsdatum, geen bericht krijgen..

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

BonaFide

Inschrijven voor de sluitingsdatum, geen bericht krijgen..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-10 14:08

Hallo,

Ik heb me ingeschreven voor een wedstrijd, ik was voor de inschrijfdatum, maar ineens zie ik dat ik volgende week niet meer op de lijst sta.
Ik heb gebeld, zeggen ze dat ze de sluitingsdatum hebben aangepast op het laatste moment, hier staat geen bericht van op internet, en nu staan we op de reservelijst.
Aangezien het 1 week van te voren is, zijn er geen wedstrijden meer te vinden in de omgeving.
Toen ik belde werden ze vrij pissig dat ik er überhaubt naar durfde te vragen..

Nu bekijk ik de startlijst goed, en zie ik dat er in de klasse M, 30 vrije minuten tussen zitten tussen 2 proeven, en dit de laatste proef is ..
Ook de klasse ervoor, hier zit maar liefst 1 uur tussen 2 proeven.
je zou kunnen denken dat dit pauze is, maar ook dit is niet het geval heb ik nagevraagd.
Vroeg ik of het mogelijk was om in die losrij tijd van de ander de proef te rijden, is dit ABSOLUUT niet mogelijk want ze zitten ZO vol?

Nu mag ik alleen starten met mijn pony, als er een PAARD in het M2 uitvalt, dit vind ik vrij oneerlijk want benadeeld word ik sowieso met een pony.

Is het normaal om zonder bericht op internet de sluitingsdatum te veranderen, en mij niks te laten weten ?

* heb dit in 6 jaar tijd nooit meegemaakt :S

Urielle

Re: Inschrijven voor de sluitingsdatum, geen bericht krijgen..

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-10 14:37

Dat je voor de sluitingsdatum inschrijft, geeft toch ook geen startgarantie? Vol is vol. Dat er tijd over is betekent niet dat er ruiters ingepland mogen worden, kan ook zijn om het maximale aantal ruiters per jury aan te houden oid.

BonaFide

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-10 14:41

vol= vol, maar geen bericht laten weten. via de telefoon zeggen dat ik kan starten en vervolgens niet op de lijst staan is wel erg slordig!

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-10 14:44

Als ze eerst zeggen dat je kan starten en vervolgens kan het niet, vind ik het idd ook geen correcte gang van zaken. Maar ik had even gemist dat ze wel hadden toegezegd dat je kon starten.

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-10 20:49

Ik denk niet dat het secretariaat dacht; Goh dat meisje gaan we eens pesten!

Beetje vervelende samenloop van omstandigheden, maar helaas gebeurd je zoiets wel eens. Jammer voor jou, maar weet zeker dat het secretariaat zich hier ook rot over voelt. Dus helaas pindakaas, volgende keer beter.